Viblsp
Joo paitsi että en.Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Viblsp näyttää siinä eräässä kuvassa ihan Sigourney Weaverilta
http://www.imdb.com/gallery/ss/0103644/Ss/0103644/IMG0002.jpg.html?hint=tt0103644
Joo paitsi että en.Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Viblsp näyttää siinä eräässä kuvassa ihan Sigourney Weaverilta
http://www.imdb.com/gallery/ss/0103644/Ss/0103644/IMG0002.jpg.html?hint=tt0103644
Tuotapa en ole ennen kuullutkaan! heh..Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Blue rush Hmm..
Ekana tulee mieleen ja aika paljonkin näytät mielestäni Christinalta
Rebecca De Mornay Ei nykyisestä profiilikuvasta päätellen vaan toisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mullekin!
(mutta Raulia en kelpuuta! :ashamed: )
No se Lindsay Lohan, ilman meikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:minä, minä?????????
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:No se Lindsay Lohan, ilman meikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:minä, minä?????????
PEESIAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Ensimmäisenä mieleen tuli Eva
Loukkaannuitko sä?Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:No se Lindsay Lohan, ilman meikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:minä, minä?????????
Mullekkin tulee ekana mieleen se Salkkareiden Miia. Venla SaartamoAlkuperäinen kirjoittaja Astralberry:no entäs mie?
En... Tulee vaan ensimmäisenä mieleen se Lindsayn "pidätyskuva" :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Loukkaannuitko sä?Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:No se Lindsay Lohan, ilman meikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:minä, minä?????????
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:
Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:En... Tulee vaan ensimmäisenä mieleen se Lindsayn "pidätyskuva" :ashamed:
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::attn: :'( :attn: :'( :attn:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ENTÄS MINÄ??? |O
Eihän sulla ole edes kuvaa profiilissa mistä vois verrata, muutoin sanoisin Hantta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::kieh:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::attn: :'( :attn: :'( :attn:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ENTÄS MINÄ??? |O
hetki laitan hetkeks :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Eihän sulla ole edes kuvaa profiilissa mistä vois verrata, muutoin sanoisin Hantta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::kieh:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::attn: :'( :attn: :'( :attn:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ENTÄS MINÄ??? |O
nyt mun kämälä kuva sielä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:hetki laitan hetkeks :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Eihän sulla ole edes kuvaa profiilissa mistä vois verrata, muutoin sanoisin Hantta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::kieh:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::attn: :'( :attn: :'( :attn:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ENTÄS MINÄ??? |O
Siksi tuo kun siinä oli niin monet kuvat kasvoista.. Oletko nähnyt elokuvan "The hand that rocks the cradle"?Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kiitos, Pastori, kun laitoit kuvan. Ei mulla ollut hajuakaan, ken hän on...
(enkä kyllä vieläkään tiedä vaan se ei ole oleellista)