kehtaako sanoa
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Entä minä? :wave:
Kamalaa sanoa mutta ensimmäiseksi tuli mieleen se miehensä tappama nainen. (mikä nimi olikaan.. B...)
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Entä minä? :wave:
Mulle tuli aivan sama mieleen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kehtaako sanoa:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Entä minä? :wave:
Kamalaa sanoa mutta ensimmäiseksi tuli mieleen se miehensä tappama nainen. (mikä nimi olikaan.. B...)
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Mulle tuli aivan sama mieleen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kehtaako sanoa:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Entä minä? :wave:
Sä oot harvinaisen kaunis nainen proffan perusteellaAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Kelleen
sä näytät vähän Jone NikulalleAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Kelleen
Kehtaa sanoa.Kukahan se nainen on?Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Mulle tuli aivan sama mieleen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kehtaako sanoa:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Entä minä? :wave:
Toi Paula Björkvist ja en voi mitään mut muistutat aika paljon sitä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Kehtaa sanoa.Kukahan se nainen on?Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Mulle tuli aivan sama mieleen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kehtaako sanoa:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Entä minä? :wave:
Ok,googletan sen. =)Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Toi Paula Björkvist ja en voi mitään mut muistutat aika paljon sitä :ashamed:
enkö muistuta ketäänAlkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
Ihan selvä Irina.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin::saint: oksentelujen lomassa minäkin utelen
http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1283663-bjorgqvistoikeus468.jpgAlkuperäinen kirjoittaja sieppari:Ok,googletan sen. =)Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Toi Paula Björkvist ja en voi mitään mut muistutat aika paljon sitä :ashamed:
kuullu ton joskus aiemminkin (kuvan perusteella).Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ihan selvä Irina.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin::saint: oksentelujen lomassa minäkin utelen
Merja LarivaaraAlkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Minäminäminä :wave:
*muoks* ja olen toi ylempi
kiittiAlkuperäinen kirjoittaja tässä:http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1283663-bjorgqvistoikeus468.jpg
Paula Björkqvist
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Merja LarivaaraAlkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Minäminäminä :wave:
Rinna Paatso tuli ekana mieleen *painelee laittamaan pyykit*Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Minäminäminä :wave:
Sinulla on samoja kasvon piirteitä.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:No enkä!
Mikäs ihme sen leffan nimi olikaan.. Se jossa on jotkut cheerleader kilpailut, koulujen väliset. Loppukilpailun voittaa ne tummaihoiset. Tarkoitan nyt sitä tummahiuksista näyttelijä tyttöä jolla oli elokuvassa veli.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Minäminäminä :wave: