Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täytyy varmaan olla aika usein netissä, että tämmöisiä kaikkea joutuis pelkäämään. Mulle tullu ikinä mieleenkään, että joutuisin varomaan sanojani netissä. Tosin mä täällä kauheasti olekaan. Tai siis olen, mutta en kerotmassa itsestäni. Ei vain ole tarvetta kertoa itsestäni. Ja jos olisi, niin ei mua netti pelottaisi. Pitäisikö se pelottaa?
No mua ei pelota. Mutta en koskaan kerro netissä itsestäni mitään sellaista, mitä en voisi lukea seuraavana päivänä iltapäivälehtien lööpeistä. Tällä palstalla on kuitenkin ihmisiä, joilla on joko saamarin hyvä muisti tai sitten heillä todellakin on Tiimarivihko, mistä he pystyvät tarkistamaan, mitä joku palstailija on kirjoittanut 3 vuotta sitten. Mä ymmärrän hyvin sen, että moni ei halua profiiliinsa mitään sellaista, mitä taas käytettäisiin tätä palstailijaa vastaan. Ikä on ainakin asia, jolla voidaan lytätä toisen mielipide alta aikayksikön. Jos kerrot profiilissasi olevasi yh, niin tietty olet ukkomiehiä saalistava munahaukka. Jos kerrot olevasi uskis, niin ihan varmasti alat saada paskaa niskaasi. On siis helpompaa olla paljastamatta itsestään kovinkaan paljoa kuin alkaa miettiä, mitä kaikkea tietoa voidaan käyttää sua vastaan.