Palstakännit tänään, miten ois?

7thHeaven
Hypit ja jumppaat kännissä?
Hmm... Eikös miehesi voisi pelata huomenna?
Ehkä ihan selvinpäin tai saan sydänkohtauksen vielä.. :D
Voishan se joo, mut muuten se ei käy Alkossa :snotty:
Joo, olen itse estynyt käymään siellä, sillä samassa kaupunginosassa asuu kaikki työkaverit sekä asiakkaat..

..niin ja se mun pointti tässä oli että niin tai näin, joudun kuitenkin joko juomaan yksin tai palstailla selvinpäin, joten urheilen mielummin ja toivon että oon joku päivä yhtä timmi ku Eva Longoria :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Ehkä ihan selvinpäin tai saan sydänkohtauksen vielä.. :D
Voishan se joo, mut muuten se ei käy Alkossa :snotty:
Joo, olen itse estynyt käymään siellä, sillä samassa kaupunginosassa asuu kaikki työkaverit sekä asiakkaat..

..niin ja se mun pointti tässä oli että niin tai näin, joudun kuitenkin joko juomaan yksin tai palstailla selvinpäin, joten urheilen mielummin ja toivon että oon joku päivä yhtä timmi ku Eva Longoria :D
Saako udella, mitä haittaa siitä on, että siellä asuvat ko. henkilöt? =)
 
No niin hyvä, asiaa! =)



Mulla on aina ollut tota liian aikaisin aloittamisen vikaa.
Nuorempana, silloin kun vielä oikein useinkin tuli juotua, jos laivalle mentiin, niin jos kolmelta oltiin laivassa sisällä, olin jo viideltä kaatokännissä. :D
Mutta mukaan vaan, kyllä tänne mahtuu!
Senkin hätähousu :D!

Mutta joo..voishan sitä varmaan parit..mutta se pukkaa sitten kauppareissua!

Ja...:O...:snotty: mähän oon ihan heikko ihminen...ja aivan vietävissäkin, näemmä....jos meinaan taas osallistua sun isännöimään häppeningiin...:D! Hyvää päivää sentään :D!
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Mä ainakin liityn joukkoon humalaiseen heti klo 22, kun mies tulee kotiin. Niiiiiin huono päivä, ettei tosikaan! Terapia auttaa vaivoihin, mutta niiden hoitoon on myös lääke! Päärynäsiideri, sen löydät lähimmästä päivittäistavarakaupastasi.|O
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
7thHeaven
Saako udella, mitä haittaa siitä on, että siellä asuvat ko. henkilöt? =)
Ne ei vielä tiedä mun alkoholiongelmasta. No ei muutenkaan yks tai vaikka viis Alkokäyntiä sitä tarkoita, mutta täällä juorut liikkuu nopeasti ja muuttuu hurjiksi.
Kolme vuotta sitten kävin Alkossa ja yksi asiakas näki, sitä seuraavana päivänä kuulemma hän ja hän sanoi, että tuo siivooja on sellainen juoppo. Sain ikuiset traumat.

Kuolisin varmaan jos pomo kävelis vastaan ostarilla ku mulla puteli kainalossa.
 
Kepsis
Ne ei vielä tiedä mun alkoholiongelmasta. No ei muutenkaan yks tai vaikka viis Alkokäyntiä sitä tarkoita, mutta täällä juorut liikkuu nopeasti ja muuttuu hurjiksi.
Kolme vuotta sitten kävin Alkossa ja yksi asiakas näki, sitä seuraavana päivänä kuulemma hän ja hän sanoi, että tuo siivooja on sellainen juoppo. Sain ikuiset traumat.

Kuolisin varmaan jos pomo kävelis vastaan ostarilla ku mulla puteli kainalossa.
:hug:
 
Senkin hätähousu :D!

Mutta joo..voishan sitä varmaan parit..mutta se pukkaa sitten kauppareissua!

Ja...:O...:snotty: mähän oon ihan heikko ihminen...ja aivan vietävissäkin, näemmä....jos meinaan taas osallistua sun isännöimään häppeningiin...:D! Hyvää päivää sentään :D!
Mää oon koko päivän miettinyt ja himottais kyl törkeesti :psiis se siideri :D
NYT TYTÖT SINNE KAUPPAAN JA HETI! Tää on käsky! =)
 
Ne ei vielä tiedä mun alkoholiongelmasta. No ei muutenkaan yks tai vaikka viis Alkokäyntiä sitä tarkoita, mutta täällä juorut liikkuu nopeasti ja muuttuu hurjiksi.
Kolme vuotta sitten kävin Alkossa ja yksi asiakas näki, sitä seuraavana päivänä kuulemma hän ja hän sanoi, että tuo siivooja on sellainen juoppo. Sain ikuiset traumat.

Kuolisin varmaan jos pomo kävelis vastaan ostarilla ku mulla puteli kainalossa.
onks sulla alkoholiongelma?
juu, täälläkin kyllä akat juoruaa vaikka ja mistä!
 

Yhteistyössä