Palstakännit tänään, miten ois?

Heii..onneva onneva Pikkukaupunkilainen :)! Sulla se on tahti nopea, noin se käy, kun harteilla painanut negatiivinen energia kääntyykin positiiviseksi!

Ja ihmeessä juot asialle maljan jos toisenkin, sen verta upeesta jutusta kyse!
Juu, ihan hyvä tuuri kävi - älyttömän hyvä, ei tätä usko itsekään. ;)
Siinä mun Elämänmuutosketjussa on vähän lisätietoa ...
KIITOS onnitteluista!
 
7thHeaven
Joo voisin ottaa palstarentoutuksen, kunhan saan potkittua miehen alkoon :D Isojen kysymysten äärellä ja oon ihan solomussa mitä teen. Vähän sama tilanne kuin sulla, Pikkukaupunkilainen, mulla ei riippakivinä tosin oo ku parisuhde ja asuntolaina :D
 
Joo voisin ottaa palstarentoutuksen, kunhan saan potkittua miehen alkoon :D Isojen kysymysten äärellä ja oon ihan solomussa mitä teen. Vähän sama tilanne kuin sulla, Pikkukaupunkilainen, mulla ei riippakivinä tosin oo ku parisuhde ja asuntolaina :D
Juu, asiaa, mukaan vaan!
Pieni palstarentoutus/känni, mikä vaan , tekee välillä ihan hyvää :D
 
..ja mitä tulee tuohon palstakänneihin niin :snotty:....työ mokomat alotatten niin juuttaan aikaseen...mää ehi mukaan ollenkaan :(....sitten ootte nojuamassa onkimatosina ja kompuroitte reinoihinne ja jää homma kesken...:D

Mutta mä voisin kyllä todellakin ottaa illemmalla parit tsipit ja tsuhit tuon äskeisen ampparikammotuskokemuksen loiventamiseksi...sillai nätisti ;)...
 
7thHeaven
Jaha, mies teki diilin että voi käydä Alkossa jos saa pelata loppuillan Diabloa.
Eli valitsenko viinan vai palstailun?

Ehkä mä vaan hypin loppuillan kiltisti hyppynarua ja jumppaan.
 
Hyvä ajatus :p

Vauvan iltaimetysten jälkeen voisin iteki korkata vaikka muutaman oluen...
No niin hyvä, asiaa! =)

..ja mitä tulee tuohon palstakänneihin niin :snotty:....työ mokomat alotatten niin juuttaan aikaseen...mää ehi mukaan ollenkaan :(....sitten ootte nojuamassa onkimatosina ja kompuroitte reinoihinne ja jää homma kesken...:D

Mutta mä voisin kyllä todellakin ottaa illemmalla parit tsipit ja tsuhit tuon äskeisen ampparikammotuskokemuksen loiventamiseksi...sillai nätisti ;)...
Mulla on aina ollut tota liian aikaisin aloittamisen vikaa.
Nuorempana, silloin kun vielä oikein useinkin tuli juotua, jos laivalle mentiin, niin jos kolmelta oltiin laivassa sisällä, olin jo viideltä kaatokännissä. :D
Mutta mukaan vaan, kyllä tänne mahtuu!
 

Yhteistyössä