oh hai! mä muistan sut tai muistan että kaikki muut muisti sutAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä olin joskus mutta niin mut on vaan kylmästi unohdettu :'(
Mullakin oli hetkeni :'(Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä olin joskus mutta niin mut on vaan kylmästi unohdettu :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä olin joskus mutta niin mut on vaan kylmästi unohdettu :'(
En mä ole ketään kiusannut.Alkuperäinen kirjoittaja muuten:KKK vielläkö kiusaat töissä niitä harjoittelijoita?
Pomppii niin vauhdilla, ettet oo ehtinyt nähdä? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Miten ihmeessä multa on menny heinäsirkka ihan ohi :xmas:
Ihanaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä olin joskus mutta niin mut on vaan kylmästi unohdettu :'(:heart:
En ole unohtanut sua.
Se on sit aika salainen ollakseen palstajulkkis..Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Pomppii niin vauhdilla, ettet oo ehtinyt nähdä? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Miten ihmeessä multa on menny heinäsirkka ihan ohi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:kuka ihme heinäsirkka?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulle tulee mieleen nytkypylly, turkilmas, savanna,boogiman, keijo KKK, päätön,jonsered, bad virgin, boogyman, heavyfreak, flowloscontrol, heinasirkka, kolmen äiti, keijo, timppa, jätkä, nyt ei muita tule nopeesti.
Kenes persiitä minä sitten olen nuollut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Nii'in...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kaikki jotka ei oo perseennuolijoita on sit palstajulkkiksia?Alkuperäinen kirjoittaja Muisku:Savanna, ninaTT, fjonga, KKK, Lunatic.
Tää oli mun repla :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:kuka ihme heinäsirkka?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulle tulee mieleen nytkypylly, turkilmas, savanna,boogiman, keijo KKK, päätön,jonsered, bad virgin, boogyman, heavyfreak, flowloscontrol, heinasirkka, kolmen äiti, keijo, timppa, jätkä, nyt ei muita tule nopeesti.
et ole yhtään läpinäkyvä... että kuka prkleen heinäsirkka ja miks MUA ei ole mainittu, niinhän? :xmas:
Timpalla ei oo flanellipaitaa...Alkuperäinen kirjoittaja heti tuli mieleen:SAVANNA,DUDE-76,KEIJO.BAD VIRGIN,,,,,,,ja kaukana jäljessä se flannepaitanen ressukka TIMPPA
jolla on liuta niitä mukuloita ja syö jäniksiä kuin itse ne on ensin metsästä pyytänyt
Ihan hyvin voipi ollakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Timpalla ei oo flanellipaitaa...Alkuperäinen kirjoittaja heti tuli mieleen:SAVANNA,DUDE-76,KEIJO.BAD VIRGIN,,,,,,,ja kaukana jäljessä se flannepaitanen ressukka TIMPPA
jolla on liuta niitä mukuloita ja syö jäniksiä kuin itse ne on ensin metsästä pyytänyt
Joo niin olikin, piti käydä tarkistamassa. Ei vaan oo oikein käyttänyt, paitsi jos ne armeijan peltipaidat lasketaan flanellipaidoiks ni sitte.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ihan hyvin voipi ollakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Timpalla ei oo flanellipaitaa...Alkuperäinen kirjoittaja heti tuli mieleen:SAVANNA,DUDE-76,KEIJO.BAD VIRGIN,,,,,,,ja kaukana jäljessä se flannepaitanen ressukka TIMPPA
Mulla tulee mieleen Timpasta että kun lähtee jänismetälle laittaa punaisen lippiksen ja puna-mustaruutuisen flanellipaidan päälle.
Sillä on musta vuohipukin parta joissa lettejä ja kaapista löytyy hevibändien t-paitoja ja tallissa odottaa custom- mallinen prätkä jolla kesäisin kiertelee musta pottakypärä päässä partaletit hulmuten pitkin kesän lämmittämiä asvalttikatuja...
Lepsan? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kenes persiitä minä sitten olen nuollut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Nii'in...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kaikki jotka ei oo perseennuolijoita on sit palstajulkkiksia?Alkuperäinen kirjoittaja Muisku:Savanna, ninaTT, fjonga, KKK, Lunatic.
toi on hynynenAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Ihan hyvin voipi ollakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Timpalla ei oo flanellipaitaa...Alkuperäinen kirjoittaja heti tuli mieleen:SAVANNA,DUDE-76,KEIJO.BAD VIRGIN,,,,,,,ja kaukana jäljessä se flannepaitanen ressukka TIMPPA
Mulla tulee mieleen Timpasta että kun lähtee jänismetälle laittaa punaisen lippiksen ja puna-mustaruutuisen flanellipaidan päälle.
Sillä on musta vuohipukin parta joissa lettejä ja kaapista löytyy hevibändien t-paitoja ja tallissa odottaa custom- mallinen prätkä jolla kesäisin kiertelee musta pottakypärä päässä partaletit hulmuten pitkin kesän lämmittämiä asvalttikatuja...
Tai miun isä ilman niitä bändipaitoja. Kaikki muu täsmää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toi on hynynenAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Ihan hyvin voipi ollakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Timpalla ei oo flanellipaitaa...Alkuperäinen kirjoittaja heti tuli mieleen:SAVANNA,DUDE-76,KEIJO.BAD VIRGIN,,,,,,,ja kaukana jäljessä se flannepaitanen ressukka TIMPPA
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toi on hynynenAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Ihan hyvin voipi ollakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Timpalla ei oo flanellipaitaa...Alkuperäinen kirjoittaja heti tuli mieleen:SAVANNA,DUDE-76,KEIJO.BAD VIRGIN,,,,,,,ja kaukana jäljessä se flannepaitanen ressukka TIMPPA
Timppa on muuten oikeesti hynynenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toi on hynynenAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Ihan hyvin voipi ollakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Timpalla ei oo flanellipaitaa...Alkuperäinen kirjoittaja heti tuli mieleen:SAVANNA,DUDE-76,KEIJO.BAD VIRGIN,,,,,,,ja kaukana jäljessä se flannepaitanen ressukka TIMPPA
hynynen
Ei muuten ole. Tai sitten Timpalla tai Hynysellä on skitsofrenia: minä ainakin näin Hynysen lauantaina yökerhon lavalla soittamassa ja laulamassa. Mutta minä olin yleisössä. Siis toivottavasti oikeasti tällein tapahtui tai sitten olen sekoamassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Timppa on muuten oikeesti hynynen