Haista home :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Minä.
No olenolenAlkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:Haista home :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Minä.
Kaikki jotka ei oo perseennuolijoita on sit palstajulkkiksia?Alkuperäinen kirjoittaja Muisku:Savanna, ninaTT, fjonga, KKK, Lunatic.
Ja päitä. Mun suosikki tää KKK ja päätön, aviopari.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KKK on niittänyt tosiaan täällä mainetta.
Mä vaan sitä että on jotenkin hölmöä ajatella joitakin palstajulkkiksena.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:No olenolen
ei minusta! ei todellakaan. tylsä kuin tynnyriAlkuperäinen kirjoittaja vieras:KKK on niittänyt tosiaan täällä mainetta.
Nii'in...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kaikki jotka ei oo perseennuolijoita on sit palstajulkkiksia?Alkuperäinen kirjoittaja Muisku:Savanna, ninaTT, fjonga, KKK, Lunatic.
Sai 3kk bannukakkua.Alkuperäinen kirjoittaja Mammuli87:Onko savanna muuten taas bannissa kun ei ole täällä meidän ilona aikoihin ollut heheh
Mutta tää palstahan on ihan hölmön hommaaAlkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:Mä vaan sitä että on jotenkin hölmöä ajatella joitakin palstajulkkiksena.
kuka ihme heinäsirkka?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulle tulee mieleen nytkypylly, turkilmas, savanna,boogiman, keijo KKK, päätön,jonsered, bad virgin, boogyman, heavyfreak, flowloscontrol, heinasirkka, kolmen äiti, keijo, timppa, jätkä, nyt ei muita tule nopeesti.
muut tiiän mutta kuka toi heinäsirkka onAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulle tulee mieleen nytkypylly, turkilmas, savanna,boogiman, keijo KKK, päätön,jonsered, bad virgin, boogyman, heavyfreak, flowloscontrol, heinasirkka, kolmen äiti, keijo, timppa, jätkä, nyt ei muita tule nopeesti.