Palstailetko, kun teillä on vieraita?

Minä en. Koskaan.

Ja kyllä mua hieman ihmetytti, kun käytiin tässä eräänä päivänä kylässä, ja kaveri istui koneella lähes koko ajan (vaikka oli siis ihan itse meille soittanut ja kylään kutsunut). Ei tosin ollut tällä palstalla, mutta vastaavalla. Ja selosti koko ajan että mistä aiheesta milloinkin keskustellaan :eek: :D

Saatan tarkistaa posteista, jos odotan jotain tärkeää, mutta en jää roikkumaan. Koneella istuminen on vähän sama juttu kuin jos toinen olisi koko ajan puhelimessa. Jos harvoin nähdään ja kaveri vastailee vaan koko ajan puhelimeen niin varmasti ärähdän ;)

Jos on vanhemmat käymässä, niin saatan käydä vilkaseen ja pikaselti pari riviä kommentoida. Muuten en palstaile tai muutenkaan koneella istu. Tai no, kuvia saatan koneelta näyttää, mut ei palstailu mun mielestä o kohteliasta vieraiden aikaan... Kyl kerkee myöhemminkin ja vieraat ansaitsee täyden huomion.

Riippuu ihan vieraista. Esim. mun veli on täällä kuin kotonaan, saattaa olla monta tuntia putkeen, ja haluaa katsoa esim. Oprahia :D :headwall: Kai mä nyt sen aikaa oon palstalla.

Ja mun yks kaveri on aika samanlainen, viimeks täällä ollessaan se itse istui tietokoneen ääressä ja etsi tietoa jostain sitä kiinnostavasta ja selosti mulle vähän väliä :D Itse hioin yhtä penkkiä sen ajan.

No en, PAITSI jos vieraat tullut lähinnä miehelle, esim. juttelevat omiaan...TAI kerran kun anoppi teki yllätysvisiitin ja mua ärsytti niin paljon!! Niin uppouduin ihan tarkotuksella hetkeksi aikaa tänne palstalle. Ja esitin kovin "kiireistä"....

Yhteistyössä