Palstailetko, kun teillä on vieraita?

Miä
No jaa, sisko kävi tänään ja istuttiin monta tuntia koneella :D Ei tosin täällä mutta muualla. Meillä käy niin harvoin vieraita että kai sen aikaa joutaa juttelemaankin :xmas:

No joskus ehkä ihan vaan pikaisesti käyn netissä (palstalla), jos jompikumpi siskoista on kylässä. Ne käy niin useasti meillä, että enhän mä vois palstailla ollenkaan, jos en niitten läsnäollessa saisi surffailla :LOL:

No herramunjee tottakai.. jos olen palstalla ja ovikello soi niin en tasan nosta persettäni ja mene edes avaamaan ovea! :eek: Aika röyhkeetä tunkee häiritteen toisten harrasteita.. :snotty: :attn:

Mutta tosissaan, mä palstailen sen verran myöhään eli pääsääntöisesti sitten kun muu perhe on mennyt nukkumaan, joten eipä täällä vieraitakaan ole. :D

no en todellakaan. Jos vieraat viipyy useamman päivän kurkkaan sähköpostit ja vieraat myös ja saavat kotimaansa lehdet netistä lukea myös (siis jos vieraita maailmalta, katos vaan kun tarttui tuo vierasmaalaiset vieraat kun vierasmaalaisille ruokatarjoilusta puhuttiin).
Mutta ihan jos vaan joku käväisee niin kyllä sen yhden päivänkin ilman sähköpostiakin pärjää

vanhus
Alkuperäinen kirjoittaja Koneorjat:
Mun kaveri chattaa usein kun olen heillä. Tuntuu oudolta istua vieressä tyhjänpanttina.
Tosi outoa... En kyllä viitsisi istuskella kylässä, jos isäntäväki olisi netissä! Älytöntä ja käsittämättrömän epäkohteliasta. Onpa yllättävää lukea edes tällaista. Aiemmin ongelma oli, että kylässä käydessä ei voinut jutella kunnolla tms., kun telkkari pauhasi kyläpaikassa omiaan, vaikka kukaan ei edes katsellut sitä. Taidan olla vanhus - tai ainakin toivottoman vanhanaikainen...

Kävijä
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Minä en. Koskaan.

Ja kyllä mua hieman ihmetytti, kun käytiin tässä eräänä päivänä kylässä, ja kaveri istui koneella lähes koko ajan (vaikka oli siis ihan itse meille soittanut ja kylään kutsunut). Ei tosin ollut tällä palstalla, mutta vastaavalla. Ja selosti koko ajan että mistä aiheesta milloinkin keskustellaan :eek: :D
oliko vauvan av- palstalla?

juu en
siis kerran oli pakko vilauttaa sivuja kaverilel joka on olevinaan niin tetonen kaikesta.. mut eipä ollu 2+:lla käynyt klikkailee...en tiedä tajuaako vieläkään että täällä voi purkaa itteesä jos ahistaa tai nauraa ittensä kipeeks...ettiä niitä sen kinuamia hymiöitä jne jne..

oikeesta elämästä pidän kiinni kynsinhampain..jos 'vieraita' käy niin kait niihin on pakko tutustua ;P

Yhteistyössä