Sinä oletkin meitä parempi ihminen aina ja kaikessa. Itse lankean joskus.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Minä en. Koskaan.
Tosi outoa... En kyllä viitsisi istuskella kylässä, jos isäntäväki olisi netissä! Älytöntä ja käsittämättrömän epäkohteliasta. Onpa yllättävää lukea edes tällaista. Aiemmin ongelma oli, että kylässä käydessä ei voinut jutella kunnolla tms., kun telkkari pauhasi kyläpaikassa omiaan, vaikka kukaan ei edes katsellut sitä. Taidan olla vanhus - tai ainakin toivottoman vanhanaikainen...Alkuperäinen kirjoittaja Koneorjat:Mun kaveri chattaa usein kun olen heillä. Tuntuu oudolta istua vieressä tyhjänpanttina.
oliko vauvan av- palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Minä en. Koskaan.
Ja kyllä mua hieman ihmetytti, kun käytiin tässä eräänä päivänä kylässä, ja kaveri istui koneella lähes koko ajan (vaikka oli siis ihan itse meille soittanut ja kylään kutsunut). Ei tosin ollut tällä palstalla, mutta vastaavalla. Ja selosti koko ajan että mistä aiheesta milloinkin keskustellaan