Palsta- Perjantait!

Mitäs tänne? :D Mettäkylässä tuuli rauhoittunut hyvinkin tasaiseksi , kohta juhlitaan vanhimman lapsen täysi- ikäisyyttä ja pönkitetään itseä eteenpäin tupakattomuuteen (y) champix on kyllä hyvä apu tässä rinnalla :)

Itsellä palstailu vallan jäänyt. Nyt pitkästä aikaa täällä.

Shhh ei kerrota kenellekään mutta itselläkin on siellä täällä jokunen harmaa hius. Öitä silti jaksetaan vielä kukkua jos tarve vaatii.
Mulla kans typerästi harmaata tos edes ..no onneks saa peitettyy väril tasaiseksi ja jos ei jaksa nii töis aina pipo tai lippis pääs riippuen siit kummal osastol on töis :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: famipala
Mulla kans typerästi harmaata tos edes ..no onneks saa peitettyy väril tasaiseksi ja jos ei jaksa nii töis aina pipo tai lippis pääs riippuen siit kummal osastol on töis :ROFLMAO:

Mä en enää viitsi läträtä hiusvärien kanssa kun on saanut kaikki edelliset värit pois ja oma väri taas hiuksissa. Nypitään sitten vaikka pinseteillä jos häiritsee :D

Miehillä puhutaan että se on charmia jos on harmaita hiuksia mutta mitäs ne sitten naisilla on:D

Mä en enää viitsi läträtä hiusvärien kanssa kun on saanut kaikki edelliset värit pois ja oma väri taas hiuksissa. Nypitään sitten vaikka pinseteillä jos häiritsee :D

Miehillä puhutaan että se on charmia jos on harmaita hiuksia mutta mitäs ne sitten naisilla on:D
Pitäsköhän teidän miettiä ruokavaliota tai jotain kun kakskymppisenä alkaa harmaita hiuksia olemaan :LOL:

Petolinnunperse? :D No mä värjään sil väril mikä mul ois luonnostaan nii ei juurikasvu näy muutaku harmaissa :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: famipala

Yhteistyössä