Palsta hiljentynyt kun Venäjän rikollisuus selvinnyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää maailma olisi paratiisi, jos asiat olisivat hyvin tai täydellisesti, mutta kun niin ei ole niin ehkä tänne tarvitaan Trumpin kaltaista ylimielistä öykkäriä...isot pojat ainakin kuuntelevat häntä enemmän kuin Bideniä?

Ei kuulu aikuisten ihmisten maailmaan se, että kannatetaan ylimielisiä öykkäreitä. Juuri sinunkaltaisten asenteet tämän kuitenkin mahdollistavat ja saamme kärsiä näistä.

Itse olen kovin oikeistolainen ja USA:ssa republikaanit olisi mun puolue. Mutta kieltämättä heillä on ollut pari todella huonoa ehdokasta/presidenttiä 2000-luvulla. Bush nuorempi, joka nyt vaan ei ollut penaalin terävin kynä. Sitten oli hyvä ehdokas (joku McCain) mutta hävis, koska oli Obama vastassa. Myönnän, että Obama oli hyvä pressa. McCain olis kyllä huonomman vastustajan voittanut. Lisäksi McCainilla oli surkea varapressaehdokas. älykääpiö ex-missi Sarah Palin.

Älä viitti. Todellisuudessa sä vaan rakastat Trumpia kun et ymmärrä politiikasta hölkäsen pöläystä. Aattelit vaan diilin perusteella, että sepäs onkin "asia äijä".

Tähän päälle vielä sun vihaaman vihervasemmistoväen ketutus, niin avot.
Mä en itseasiassa seurannut Diiliä koskaan, en pitänyt siitä ohjelmasta.
Kuten huomaat, et tunne minua lainkaan, mistä sinä tiedät miten paljon täällä kukin mistään tietää? Itse esität tietäväsi kaiken ja luot sen perusteella mielipiteen, mikä on SUN mielestä se ainoa oikea. Mielipiteitä on kuitenkin paljon, eivätkä kaikki ajattele myöskään sinun olevan oikeassa...sori siitä.

En aiemmin ollut kiinnostunut politiikasta hirveästi, mun silmissä se on puhdasta valtapeliä aina ja kaikkialla, mutta toki nyt viime vuosina kiinnostus on herännyt enemmän...johtuu epäilemättä ikääntymisestä.

Se pitää sanoa, että en mä halua että @Lispetti lähtee palstalta, eikä hän ole syyllinen palstakatoon. Palstakato alkoi jo ennen Lispetin tuloa.
Jos ei tätä Venäjä-Ukraina -keskustelua lasketa, niin muutoin on oikein mukava ja ihana palstalainen.

Meidän pitää kestää erilaisia mielipiteitä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Se pitää sanoa, että en mä halua että @Lispetti lähtee palstalta, eikä hän ole syyllinen palstakatoon. Palstakato alkoi jo ennen Lispetin tuloa.
Jos ei tätä Venäjä-Ukraina -keskustelua lasketa, niin muutoin on oikein mukava ja ihana palstalainen.

Meidän pitää kestää erilaisia mielipiteitä.

Ei hän tietenkään yksin ole syyllinen. Mutta kyllä palstan persuuntuminen ja suhtautuminen muihin sen aiheutti. Lisäksi keskustelu yksipuolistui.

Jotenkin toi poliittinen keskustelu olis pitänyt tyrkätä omaan osioon. Ei olis leimannut koko palstaa. Valitettavasti sitä fiksua ja lukenutta jengiä on enempi siinä muussa sakissa kuin persuissa.

En aiemmin ollut kiinnostunut politiikasta hirveästi, mun silmissä se on puhdasta valtapeliä aina ja kaikkialla, mutta toki nyt viime vuosina kiinnostus on herännyt enemmän...johtuu epäilemättä ikääntymisestä.

Et ole kiinnostunut, etkä siitä paljoa ymmärrä. Mutta siksi kiva fanittaa tuollaisia Trumpeja, Le Penejä, Putineja. Luu kurkkuun suvakkijengille nääs.

Jos olisit fiksu, tutkisit asioita ja näkisit ainakin osan ajattelustasi ongelmalliseksi. Mut ei. Keskityt inttämiseen siitä, että et oo missään väärässä ja sua ei vaan tunneta.

Et ole kiinnostunut, etkä siitä paljoa ymmärrä. Mutta siksi kiva fanittaa tuollaisia Trumpeja, Le Penejä, Putineja. Luu kurkkuun suvakkijengille nääs.

Jos olisit fiksu, tutkisit asioita ja näkisit ainakin osan ajattelustasi ongelmalliseksi. Mut ei. Keskityt inttämiseen siitä, että et oo missään väärässä ja sua ei vaan tunneta.
Tämä lainattu viestihän ei ole ollenkaan hyökkäävä ja henkilöön käyvä. Sellaiseen syyllistyvät vain persut, jotka ovat aiheuttaneet palstakadon ja kaiken muunkin pahan maailmassa. :rolleyes:

• Tykkää

Mä en kannata Putinia tai Le Peniä, kuten huomaaN sä et todellakaan tunne minua lainkaan, mutta onhan se jännää heitellä kaikenlaista sieltä ruudun toiselta puolelta.

Kyllä mä tutkin, mutta sä olet niin täynnä vihaa ettet suostu ymmärtämään ettei Biden nyt vaan ole hyvä presidenttinä...nuorempana olisi voinut ollakin, mutta nyt on auttamattomasti liian vanha. Kannattaa tutkia mitä mm. amerikkalaiset hänestä tuumaavat.

Mä en kannata Putinia tai Le Peniä, kuten huomaaN sä et todellakaan tunne minua lainkaan, mutta onhan se jännää heitellä kaikenlaista sieltä ruudun toiselta puolelta.

Kyllä mä tutkin, mutta sä olet niin täynnä vihaa ettet suostu ymmärtämään ettei Biden nyt vaan ole hyvä presidenttinä...nuorempana olisi voinut ollakin, mutta nyt on auttamattomasti liian vanha. Kannattaa tutkia mitä mm. amerikkalaiset hänestä tuumaavat.

Eikä sekään, että on vanha, mutta itse ainakin kiinnitän huomiota Bidenin huonoon fyysiseen kuntoon (hidas ja jäykän oloinen kävely, kaatuilu) . Eikä nuppikaan taida pysyä menossa mukana.

• Tykkää
  • Tykkää
Eikä sekään, että on vanha, mutta itse ainakin kiinnitän huomiota Bidenin huonoon fyysiseen kuntoon (hidas ja jäykän oloinen kävely, kaatuilu) . Eikä nuppikaan taida pysyä menossa mukana.

Amebakin olisi parempi kuin Trump. Trump sotkeutui asioihin eikä ymmärtänyt mitään. Lähes kaikissa analyyseissä arvioitu USA:n kaikkien aikojen huonompien pressujen joukkoon.

Bidenistä ei ollu ees puhe. Voi olla, et huono mut kuitenkin vielä perushuonon kategoriassa.

Itse olen kovin oikeistolainen ja USA:ssa republikaanit olisi mun puolue. Mutta kieltämättä heillä on ollut pari todella huonoa ehdokasta/presidenttiä 2000-luvulla. Bush nuorempi, joka nyt vaan ei ollut penaalin terävin kynä. Sitten oli hyvä ehdokas (joku McCain) mutta hävis, koska oli Obama vastassa. Myönnän, että Obama oli hyvä pressa. McCain olis kyllä huonomman vastustajan voittanut. Lisäksi McCainilla oli surkea varapressaehdokas. älykääpiö ex-missi Sarah Palin.
Huomaa että vedät analyysejasi ihan lonkalta. Ja luultavasti et kovin republikaanikaan ole, mutta saat haukkumisillesi uskottavuutta kun esittäydyt jonain muuna kuin olet.

Toimi näin säteilyvaaratilanteessa
Mene sisälle, jos kuulet yleisen vaaramerkin tai kehotuksen suojautua sisätiloihin.
Pysäytä talon ilmastointi
Sulje tiiviisti ovet, ikkunat ja ilmanvaihtoaukot. Sulje myös takkahormi, liesituuletin ja postiluukku.
Peitä raot esimerkiksi vahvalla teipillä. Jos mahdollista, peitä katolla olevat ilmastointi- ja savuhormit.
Pysy rakennuksen keskiosassa tai kellarissa ja vältä huoneita, joissa on suuria ikkunoita.
Kuuntele ohjeita radiosta tai televisiosta.
Älä käytä puhelinta.
Ota joditabletti vasta, kun viranomainen kehottaa (katso ohje: Näin käytät joditablettia).
Suojaa elintarvikkeet ja juomavesi mahdollisimman tiiviisti esimerkiksi muovipusseihin tai rasioihin. Jääkaappi, pakastin ja tiiviit pakkaukset suojaavat radioaktiiviselta pölyltä.
Jos on pakko käydä ulkona, käytä tiivistä, ihon peittävää asua, esimerkiksi sadevaatteita, suojalaseja ja kumisaappaita. Käytä hengityssuojainta, pyyhettä tai talouspaperia suusi edessä. Kun tulet sisälle, riisu vaatteet eteiseen. Puhdista ne esimerkiksi huuhtelemalla. Peseydy itse huolellisesti suihkussa.
Siirrä kotieläimet sisätiloihin ja suojaa hyvin niiden rehu ja juomavesi.

https://www.stuk.fi/web/selkosivut/sateilyvaara-ja-suojautuminen/toimi-nain-sateilyvaaratilanteessa

https://72tuntia.fi/

Yhteistyössä