Palsta hiljentynyt kun Venäjän rikollisuus selvinnyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon lukenut tätä ketjua, paitsi nyt osan noista Lissun pitkistä viesteistä. Se "oma totuus, omat aivot"-meininki on tullut tässö vuosien varrella liiankin tutuksi.

Sanoisin, että tämän palstan alasajo lähti viimeistään 2015 pakolaiskriisistä. Paljon pahaa se kyllä aiheutti!

Silloin tänne jäi vain se jengi, joka joko halusi lietsoa vihaa MV-lehden pohjalta. Eli median, joka on monessa yhteydessä todistettu täysin epäluotettavaksi ja suorastaan haitalliseksi. Moni toki tiedosti tämän jo silloin, mutta hyväksyi "mesoamisen".

Itse olen hyvinkin maahanmuuttokriittinen, mutta tuo meno oli minulle liikaa. Meni maku. Keskustelua ei ollut, oli vain yksi totuus, hieman eri muodoissa. Ja se totuus oli tuo MV-lehden totuus. Käsittämätöntä.

Ja jos vastaavat totuudet palstalla hyväksytään edes osaksi tiedonvälitystä, niin kaikelta keskustelulta putoaa pohja. Ja se todella tapahtui. Palkintona siitä oli palstan totaalinen kuihtuminen.

Venäjä-juttuun ei tarvi ees ottaa kantaa, koska tässä totuuden peruskuva on ilmiselvä. Ja se ei ole tuo Lissun "totuus". Toki vivahde-eroja on. Jonkun mielestä tää nyt kuuluu vaan sotaan ja jonkun mielestä (esim. minun) ei kuulu ja pahinta tässä on, että se on Venäjän psykopaattisen hallinnon masinoimaa.

Tässäkin ketjussa olen pääosassa.

amused-popcorn.gif

Tässäkin ketjussa olen pääosassa.

Tottakai sä oot pääosassa kun ei täällä kukaan muu enää ees kirjoita. Sillon tällön tulee joku vanha kirjoittaja takas ja huomaa että tää on ihan kuollu paikka. Mutta sitten bongaa sut ja huomaa, että oot vaan syvemmälle sukeltanut.

Viisaammat kyllä kääntyy suoraan pois. Valitettavasti en nyt ite malttanut pitää nokkaani tukossa.

• Haha
Reactions: Lispetti
Tottakai sä oot pääosassa kun ei täällä kukaan muu enää ees kirjoita. Sillon tällön tulee joku vanha kirjoittaja takas ja huomaa että tää on ihan kuollu paikka. Mutta sitten bongaa sut ja huomaa, että oot vaan syvemmälle sukeltanut.

Viisaammat kyllä kääntyy suoraan pois. Valitettavasti en nyt ite malttanut pitää nokkaani tukossa.

Mäkin haksahdin lukemaan tän ketjun tänään ku on tylsää.

Tule sinäkin pois. Tehdään vaikka uusi ketju missä pulistaan ihan jostain muusta. Ideoita saa antaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kammottavaa, ei edes pahin painajainen ole tällaista.

Toivoisin Lispetiltä kommenttia tähän. Kiitos.

• Tykkää
Reactions: Echo

Jos käännöstyö pitää kutinsa, niin, onpas siinäpä kipeä toimittaja - toivottavasti häneltä lähti vain juttu pahasti lapasesta…

• Vau!
Reactions: Echo
Jos käännöstyö pitää kutinsa, niin, onpas siinäpä kipeä toimittaja - toivottavasti häneltä lähti vain juttu pahasti lapasesta…

Tässä samasta asiasta enkuksi:

Tässä samasta asiasta enkuksi:

Ja pelkään kyllä, että ei lähtenyt lapasesta.

En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta aikanaan tuo juuri menehtynyt Zhirinovski oli kyllä myös hyvin pelottava mm. Suomea koskevine uhoiluineen.

Taitaa olla aika ylestäkin tuollainen ajattelu naapurimaassa.

Venäjän kansanmurha?

Lissu! Tää eiole yhtään hauskaa

Varmaankin kaikki mustat ja harmaat on järkyttyneitä kommenteistasi Ukrainaan ja kansanmurhaan liittyen

Ikävää kun palstan aiempana ilopillerinä tunnettuna olet valitettavasti seonnut totaalisesti ja vajonnut noin alas

Ei huvita enää edes olla täällä
No ei nyt kannata liioitella yhtään enempää kuin on tarpeen. :)

Ihan sama ilopilleri olen vieläkin. En välttämättä sinulle, mutta todella monelle muulle.🥰

Yhteistyössä