palkka myöhässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja op
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voihan nyt pitkänpuoleinen s-h-i-i-i-i-i-i-t...
:snotty: ei mullekaan ole tullut osuuspankkiin
kävin palstan ansiosta katsomassa. Juuri ääneen luennoin tietäväisenä, että 15. päivä ei niitä ongelmia yleensä olekaan, vaan enemmän kuun vaihteessa...

Makselen tuosta opsta vaan laskuja, että onneksi käyttöfyffet on tullut nordeaan tänään.
Eli nordea näyttäis pelittävän, oli aamulla puol seiskan paikkeilla jo rahat tilillä.

tiistaina vasta ?
voi hyvää päivää, laskut ois saatava aikaisemmin maksuun tottavie :mad:

Täälläkin tilipäivä tänään, jääkaapissa ei ole kun valo ja lisäks piti käydä ostamassa kengät. Iltapäivällä on kuoron kanssa lähtö keikalle, jolla mä esiinnyn ilmeisesti paljain jaloin :headwall:
Tosi kivaa tämmönen.Kenkäkauppias on kyllä niin reilu, että varmaan antaa kengät mukaan ja voin käydä ne huomenna maksamassa, mutta ärsyttää mennä sinne "kerjäämään" vaikka ei tää omaa syytä ollutkaan. Ja entä jos rahat ei tule huomiseksikaan....:(

Ja saisko jotain linkkiä teiltä, jotka "jostain luitte", mun pankki vaan omilla sivuillaan "pyrkii korjaamaan ongelman ja pahoittelee mahdollisesti asiakkailleen aiheutuvia ongelmia"... Joopa joo!

No voihan helvetti taas. Mulla on ollut 35 vuotta tili OP:ssa ja olen aina ollut tyytyväinen mutta just viime viikolla mulle soitteli laskuttajat perään että laskut erääntyneet, olin maksanut ajoissa mutta just OP:n maksujen kirjautumisessa oli ollut ongelmia. Ja nyt tämä. Palvelumaksut nousee koko ajan ja uusia maksuja tuli juuri mutta konttoreita suljetaan ja ihan päivittäisasioinnin toiminnot tökkii. On hyvin todennäköistä että lähitulevaisuudessa pankki vaihtuu! Murr.

[QUOTE="vieras";28607079]No voihan helvetti taas. Mulla on ollut 35 vuotta tili OP:ssa ja olen aina ollut tyytyväinen mutta just viime viikolla mulle soitteli laskuttajat perään että laskut erääntyneet, olin maksanut ajoissa mutta just OP:n maksujen kirjautumisessa oli ollut ongelmia. Ja nyt tämä. Palvelumaksut nousee koko ajan ja uusia maksuja tuli juuri mutta konttoreita suljetaan ja ihan päivittäisasioinnin toiminnot tökkii. On hyvin todennäköistä että lähitulevaisuudessa pankki vaihtuu! Murr.[/QUOTE]
OP-Pohjolan maksuissa ongelmia - palkat myöhässä - Kotimaa - ESS.fi
OP-Pohjolan asiakkaille saapuvat palkat ovat myöhässä teknisen häiriön vuoksi. Ongelma koskee kaikkia OP-Pohjolan yön aikana välittämiä SEPA-maksuja.
Häiriön syy on vielä epäselvä. OP-Pohjolan viestintäjohtaja Carina Geber-Teir ei osannut kertoa, milloin ongelma saadaan korjattua.
- Lähituntien aikana maksuja ei todennäköisesti saada asiakkaille. Ongelma pyritään kuitenkin ratkaisemaan tämän päivän aikana, Geber-Teir sanoo.
Geber-Teir ei osannut myöskään arvioida, kuinka suurta joukkoa häiriö koskee.

No huhhuh.
Laksettiin vain leikkiä eilen miehen kanssa et huomen ei varmaan tule tilille rahaa, ihan vain sen takia ku ois todellakin pakko sitä rahaa saada.

Huomenna ois reissu johon jonkin verran sitä rahaa ois tarvinnu. Ja molemmilla palkkapäivä tänään. Onneks sentäs itse sain palkan tuonne nordeaan. Hän saa sit odotella ens viikkoon. Aika kiva juttu kaiken kaikkiaan.

[QUOTE="pummi";28607160]Säästäkää niin ei haittaa jos palkanmaksu myöhästyy.[/QUOTE]

Sä varmaan kerrot sitten miten voisi säästää kun kaikki menee? Palkka pieni mistä pitää elää.

Aamulehdessä luki että eivät ainakaan lähitunteina saa tilannetta korjattua

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194819835450/artikkeli/op-pohjola+puuttuvia+palkkoja+ei+saada+tileille+lahituntien+aikana.html

Tämän päivän aikana rahat yritetään saada tilille. Jos viitsii vähän lueskella sivuja

Sä varmaan kerrot sitten miten voisi säästää kun kaikki menee? Palkka pieni mistä pitää elää.

Aamulehdessä luki että eivät ainakaan lähitunteina saa tilannetta korjattua

Mä voin kertoa: silloin ei voi säästää jos kaikki menee :(
pitää tehdä parempi plääni B.
Jos terveys on mennyt, se ei kyllä ole helppoa.

Myöskin voi käydä niin, että kaik menee, vaikka olisi niitä säästöjä. Eli tulee se kuuluisa konkurssi. Silloin mennään pohjalle ja lujaa, ja ne säästötkin on hupenevaisia.

Vain terveellä on tuosta mahdollisuus ponnistaa uuteen alkuun.
JOs on sairautta tms., se on sitten siinä. :(

[QUOTE="pummi";28607160]Säästäkää niin ei haittaa jos palkanmaksu myöhästyy.[/QUOTE]

On tää kans kommentti, täällä aina neuvotaan menemään töihin että rahat riittää ja nyt neuvotaan säästämään ettei tarvii palkkansa perään itkeä.*huokaus*

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194819835450/artikkeli/op-pohjola+puuttuvia+palkkoja+ei+saada+tileille+lahituntien+aikana.html

Tämän päivän aikana rahat yritetään saada tilille. Jos viitsii vähän lueskella sivuja

Jos ei kerkee lueskella sivuja, kun pitkästä aikaa kerkee palstaa lukemaan, ja tässä välissä pari laskuakin tuli jo maksettua tuolta nordeasta...

Niin ei nainenkaan ihan kaikkea voi keritä samaan aikaan tekemään, vaikka kuinka olis trasselit päissä.

OP-Pohjolan mukaan vian syytä selvitetään, mutta maksujen tulo tileille kestää luultavasti ainakin tunteja. Aamupäivällä pankin viestinnästä arvioitiin, että vian korjaaminen kestää tunteja, eivätkä maksut tule tileille ennen puoltapäivää.

"Pyrimme siihen, että maksut saadaan tänään tileille", kertoi OP-Pohjolan viestintäjohtaja Carina Geber-Teir aamuyhdeksältä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
OP-Pohjolan mukaan vian syytä selvitetään, mutta maksujen tulo tileille kestää luultavasti ainakin tunteja. Aamupäivällä pankin viestinnästä arvioitiin, että vian korjaaminen kestää tunteja, eivätkä maksut tule tileille ennen puoltapäivää.

"Pyrimme siihen, että maksut saadaan tänään tileille", kertoi OP-Pohjolan viestintäjohtaja Carina Geber-Teir aamuyhdeksältä.

Niitä toki on, joilla riittää säästöjä, mutta mietin tuossa vain, että pakko olla sitäkin porukkaa, joille tämä on varsin hankala tilanne. Ja tästä päästäänkin siihen, että miten tämä vaikuttaa välillisesti minnekin.

Hotelleihin tulee peruutussumia ja luotonantajat tekevät ainakin hyvää tiliä.

Ei tässä huleta mikään muu, kun että jos tosiaan menis vasta ensi tiistaille, että rahat näkyy tilillä, niin mites käy lainamaksun, kun se pitäs ottaa 15. päivä... Tai Osuuspankki koittaa ilmeisesti vielä kolmena pankkipäivänä sitä tilitä veloittaa, mutta tuleeko siitä sitten lainan maksajalle jotakin sanktioita... Ei kuuluisi, koska on niiden oma moka, mutta mistä niistä tietää, kun muutenkin "ryöväävät ihmisiä" surutta. Tarkoitan siis just noita palvelumaksuja ja muuta, vaikka ei saa kunnolla palveluakaan. Palvelumaksut nousee, mutta pankki supistaa palveluja - joku ei mun mielestä täsmää. Itse hoidat asiasi, mutta pankki ottaa siitä itselleen "palkan"... :D Mutta tosiaan, meilläkän ei ole suurempaa hätää, kun tileillä kuitenkin on vielä rahaa, että ruuan ja bensan kanssa pärjätään vaikka koko ensi viikko. Laskut olis kyllä ollut kiva maksaa, mutta no, eipä niistäkään hirteen joudu, vaikka ehtisivät karhunkin lähettää.

Yhteistyössä