Paljonkohan pitäs varata rahaa ruokakauppaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Neljän hengen perheelle kymmeneksi päiväksi maitoon, jugurtittiin, leipään ja leivänpäälliisiin (kinkku, kurkku, margariini)? Heittäkääs jotain arvoita, niin osais budjettia laatia loppukuulle =)

60e? mä kävin eilen ostaan eväät kahdeks viikoks (maitoa täytyy toki hakea välillä, kun päiväykset ei riitä) ja meni 60e rahaa.. jos teillä on perustarpeita pakkasessa tai kuivamuona puolella?

Huh.. Miten voi selvitä noin pitkän ajan 60?:lla? Vautsi, ton taidon mäkin haluaisin oppia! Meitä (vielä toistaiseksi) vain kaksi henkeä ja viikossa kauppaan menee yhteensä rahaa n. 100? tai hiukkasen ylikin!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 10:04 Vieras kirjoitti:
Huh.. Miten voi selvitä noin pitkän ajan 60?:lla? Vautsi, ton taidon mäkin haluaisin oppia! Meitä (vielä toistaiseksi) vain kaksi henkeä ja viikossa kauppaan menee yhteensä rahaa n. 100? tai hiukkasen ylikin!

miettii etukäteen ruoat mitä aikoo tehdä ja ostaa vaan ja tasan tarkkaan tarpeelliset. mä en ilman kauppalistaa kauppaan mene. tossa oli mukana myös vaippoja. mä teen ruokaa aina kahdeks päiväks kerrallaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 10:04 Vieras kirjoitti:

Se on niin paljon siitäkin kiinni paljonko sitä rahaa on käytettävissä ;) Kyllähän sitä SAA menemään, mutta kun on 10 e päiväbudjetti niin ei sitten voi pistää menemään ihan älyttömiä ruokaan... :)

Meitä on neljä eikä meilläkään mene 100? viikossa! :o Ja silti syödään hyvin (kotiruokaa) ja vihanneksia, hedelmiä ym. Mä ostan yleensä kaikki ruoka-aineet samalla kertaa ja sitten pitkin viikkoa haen esim. maitoa, jos loppuu.

Yhteistyössä