Onko muilla syöppö ukkoja!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
musta tuntuu että ton ukkelin olis kannattanu ensin asua yksin omillaan niin olis tajunnut sen rahan arvon..mutta mä elän 3päivää,joskus kauemminkin 7,5eurolla!siis jos ostan ruokatarpeet kaupasta

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
musta tuntuu että ton ukkelin olis kannattanu ensin asua yksin omillaan niin olis tajunnut sen rahan arvon..mutta mä elän 3päivää,joskus kauemminkin 7,5eurolla!siis jos ostan ruokatarpeet kaupasta

Jep jep. ;) Tehkää niin, että budjetoitte jonkun tietyn viikkosumman ruokaan, laitatte kuun ruokarahat johonkin erikseen ja sieltä sitten MIES käy tekemässä ostokset. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

Jep jep. ;) Tehkää niin, että budjetoitte jonkun tietyn viikkosumman ruokaan, laitatte kuun ruokarahat johonkin erikseen ja sieltä sitten MIES käy tekemässä ostokset. :whistle:

sinä kävis niin että syötäs sitä kitalakijuustoa,vaal.leipää ja juotais fantaa 1viikko ja nähtäis nälkää 3viikkoa.
ihan oikeesti!
eikä siinä mitään,kokeiltiin jopa niinkin että se ostaa omat ruuat (otti itteensä kerran kun sanoin tästä asiasta.omasta mielestä ihan oikeutetusti)..sehän meni siihen että multa rupes "katoomaan" omia leivänpäälisiä ym.

meillä sais toi grillitikun näköispainos kyllä syödä vaikka enemmänkin... nytkin se tuolla helteessä rakentaa autotallia, aamulla huitas naamaansa jugurtin ja tomaatin ja niillä mennään edelleen. kohta saan sen rontata kottareilla sairaalaan nesteytykseen... aina muista töistä tullessaan kysyä, et mitä saa kaapista syödä, että mulle ja lapsille riittää kans.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
meillä sais toi grillitikun näköispainos kyllä syödä vaikka enemmänkin... nytkin se tuolla helteessä rakentaa autotallia, aamulla huitas naamaansa jugurtin ja tomaatin ja niillä mennään edelleen. kohta saan sen rontata kottareilla sairaalaan nesteytykseen... aina muista töistä tullessaan kysyä, et mitä saa kaapista syödä, että mulle ja lapsille riittää kans.

ihana toi grillitikun näköispainos .. :laugh: anteeks,oli niin ihana!
kai tuokin on että minkälaisen mallin kotona saanut.
meillä oli ainaskin että leipää ei syödä nälkäänsä,sitä varten on ruokaa.

oon sanonukki miehelle että mulle on sinänsä sama mitä hän syö..söis vaikka p.skaa mutta jos se maksaa tonnin kilolta niin ei oo mitään järkeä.
ja söis "omilla" rahoillaan,mutta jos me muut joudutaan näkee nälkää sen takia että herra saa puputtaa niin siinä virhe. :ashamed:

Mun mies jostain syystä, vaikka ns. syöppö onkin, kysyy aina että voiko syödä vaikkapa viimeisen keksin paketista tai pari viimeistä leipää. En tajua miksi se aina kysyy, mutta onhan se huomaavaista kai. :D Oon aina vastannu että elä kysy ku otat vaan...

Mun mies on kans syöppö. Paitsi et se yleensä syö ekan kerran vasta illalla (jos on ollu töissä), ja sillon kauheen annoksen ja pari olutta päälle. Ja kans vetää aina kaikki loput. No, alkaa se olee sen näkönenki. :kieh:

ah!en oo ainoa joka kärsii lievästi ruokatyrannista..vaikka syökin kaiken niin rakastan silti :heart:

sun viestit on ihan sika hauskoja :laugh: :laugh: pakko näyttää ukolle huomenna että oppii jotain omasta ruokailustaan..sekin vetää nopeesti vaikka leivän päälle pari metwurstia ja minä aina yhden..ei saa leipää näkyä niitten alta..iuh :o ja toista mitä se syö,eli hänen mielestään terveellistä on noi valmisruuat .Eli lihapullat kastikkeessa(purkissa) yöks ja makaronia..hyi helvetti.on siinä hyvät ruokailutottumukset.ja sillä sitä läskiä löytyy nimeksi asti.oon kyllä asiasta huomauttanukki mut ei tunnu menevän perille.Eli laihdutus "käynnissä" ollut tässä pari kolme vuotta mut tuloksia ei näy.Ja miksiköhän :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Judi:
ah!en oo ainoa joka kärsii lievästi ruokatyrannista..vaikka syökin kaiken niin rakastan silti :heart:

sun viestit on ihan sika hauskoja :laugh: :laugh: pakko näyttää ukolle huomenna että oppii jotain omasta ruokailustaan..sekin vetää nopeesti vaikka leivän päälle pari metwurstia ja minä aina yhden..ei saa leipää näkyä niitten alta..iuh :o ja toista mitä se syö,eli hänen mielestään terveellistä on noi valmisruuat .Eli lihapullat kastikkeessa(purkissa) yöks ja makaronia..hyi helvetti.on siinä hyvät ruokailutottumukset.ja sillä sitä läskiä löytyy nimeksi asti.oon kyllä asiasta huomauttanukki mut ei tunnu menevän perille.Eli laihdutus "käynnissä" ollut tässä pari kolme vuotta mut tuloksia ei näy.Ja miksiköhän :laugh:

joo meillä menee kans just noin!
meillä ollaan laihiksella eli EI SYÖDÄ PITSAA!!tänään juts tossa "ei niin kauheen kauaa sitten" ukko sano että pitää vähän kattoo mitä syö ja miten..no,söi iltapalaa...4kerrosleipää eli 8palaa..näihin kaikkiin 8leipään siis ne juustot ym. päälle.(eli kun ollaan laihiksella niin jätetään 2leipää pois)
olin vaan et "ohhoh,laihis laihis"
ehdotin että jos alettais syömään puuroa niin kuulema riisipuuro on ainoo mikä menee alas ja siinäkin pitää olla mehukeittoa ja iso nokare VOITA.
mä luovutan kohta :laugh: :ashamed:

meillä ollaan laihiksella eli EI SYÖDÄ PITSAA!!tänään juts tossa "ei niin kauheen kauaa sitten" ukko sano että pitää vähän kattoo mitä syö ja miten..no,söi iltapalaa...4kerrosleipää eli 8palaa..näihin kaikkiin 8leipään siis ne juustot ym. päälle.(eli kun ollaan laihiksella niin jätetään 2leipää pois)
ehdotin että jos alettais syömään puuroa niin kuulema riisipuuro on ainoo mikä menee alas ja siinäkin pitää olla mehukeittoa ja iso nokare VOITA.

nooh,eiköhän se kohta opi,kun läskit alkaa olla jo riskitekijä
:laugh: Mytta kyllä oikeesti seksihalut on menny ku mies plösöää tuolleen,eikä mikään erikoinen ruoka kelpaa,esim jos on sieniä niin "ei kiitos" hän sanoo..tai homejuustoa,kapriksia,aurinkokuivattua tomaattia.. Kyllä saa alkaa kohta syömään mun ruokia,ukkoa en mielelläni kauppaan päästä ku tuo vaan lihottavia einesruokia..siksiköhän se niitä syö kun äitinsäkkin on eine(nimeltään) :kieh:

No meillä mä kannan miehen eteen ruokaa, että se söisi enemmän ja useammin...sillä kun aamupalan jälkeen iskee nälkä monesti vasta neljän aikohin iltapäivällä. Illalla sitten syö muutaman palan leipää...
Ja ihan normaalikokoinen mies kyseessä!

nooh,eiköhän se kohta opi,kun läskit alkaa olla jo riskitekijä
:laugh: Mytta kyllä oikeesti seksihalut on menny ku mies plösöää tuolleen,eikä mikään erikoinen ruoka kelpaa,esim jos on sieniä niin "ei kiitos" hän sanoo..tai homejuustoa,kapriksia,aurinkokuivattua tomaattia.. Kyllä saa alkaa kohta syömään mun ruokia,ukkoa en mielelläni kauppaan päästä ku tuo vaan lihottavia einesruokia..siksiköhän se niitä syö kun äitinsäkkin on eine(nimeltään) :kieh:

Hei niimpä!

eine's ruokaa :laugh: anteeks,oli vaan pakko ja hassu yhteen sattuma.
ju eipä tässä paljoo haluta kun ei tiedä mikä sielä jalkovälissä hakkaa läskit vaiko joku muu :ashamed:

95479.jpg

Sama ongelma. Mies syö paketin leipää päivässä ja siinä tulee olla kaikki herkut päällä jokaisella viipaleella. Jos tilataan esim pizzaa niin hän haluaa 2 pizzaa itselleen tai perhepizzan. Maitoa juo aina melkein litran / ateria. Eli syö meidät konkurssiin.

onhan se kiva laittaa ruokaa kun isäntä tulee töistä niin ruoka ei kerkee kauan kattilassa olla.jos on tehnyt enemmän ruokaa että jää toiselle päivää niin tämä killottaa hetken päästä napa pulleena sohvalla ja kattilassa on vain pohja.jugurtti menee heti ja makkarasiivut menee 5cm paksuisena parempiin suihin.karamelliä on tyhjä ostaa näkösälle saatikka keksiä,niitä syödään niin pitkään että kaikki on loppu.sitten ihmetellään kun ruokaan menee rahaa niin paljon.
kotona mies on elänyt muroilla ym eineksillä ja kerran sanokin että syö ettei kukaan kerkeä viemään sitä häneltä(kolme veljeä).ovat kuulemma tapelleet että kuka kerkeää syömään ensin.vaan kyllä joskus ketuttaa kun mies ei tajua että kukaan hänen ruokaa ei vie ja se ei heti mene pilalle kun makkaran kaappiin laitan(joskus perustelee sillä syöppöyttä)

siis ihan oikeesti |O kun nousin aamulla ylös ssöngystä ja kuvittelin että saan ihan rauhassa syödä aamupalan ym. niin ei!karu totuus paljastu kun menin keittiöön ja katoin leipälaatikkoon.eipä ollu leipää ja eilen oli vielä yli puol pussia.
Ukkeli lähteny töihin seittemään.soitin että mihin se on leivät piilottanu.Vastaus oli "söin vaan 6 leipää"..eli 6 leipää =6kerrosleipää=12leipäviipaletta!!!!! |O

sama jos teen pariksi päiväksi ruokaa,jotain makaroni sössöä niin tää vetäsee sitten kaikki loput kun olen itse ottanut siitä.
Ikinä tää mies ei mikään nälkälapsi ole ollut,ylimäärästä olis niin paljon että saisin uudet tissit itelleni (jos vaan läskin uusiokäyttö olis niin yksinkertasta)..älkää tosta kommentista riemastuko :saint:

mutta nyt se pointti.Toi äijä syö oikeesti paljon,ei kuluta juurikaan...mutta valittaa mulle siitä kun ruokakauppaan menee niin paaaaljon rahaa kuussa

nytkin sano ettei jääkaapissa oo mitään leivän päälle eikä syötävää.
sieltä löytyy kuiteski kurkkua,tomaattia,porkkanoita (ei leivänpäälle vaan välipalaksi),pala ananasta ym. vaikka mitä.Mutta kun pitäs olla kalkkunafilettä ja aamupalajuustoa ( :x ).oiskohan aikuisen ihmisen ruokailutottumukset jotenkin persiillään.Oon kaikkiin ruokiin yrittäny piilottaa vähän vihanneksia ja sanonu ettei se kurkku miltään maistu.
Onko kenelläkään samanlaista suursyöppöä kotonaan?

onneksi meiän ukko syö rehujakin ja hyvällä halulla.mutta se julmettu suolan käyttö ja se valkosen leivän puputu.. |O :headwall: tossa pari kk sitten ihmetteli että kas kummaa kun on housut kutistunu.. :whistle: housuthan ne ei suinkaan se vyötärö.. hän kun ei kuulemma syökään mitään vain pullaa ja pitsaa töissä :headwall: :headwall: :laugh: :laugh: on se kumma juttu tosiaan :snotty:

ihania noi nimitykset: kermaperse, ruokatyrannia jne..

Yhteistyössä