mä oon usein saanu raivarin ku maito on loppu. kun haluan sen aamukahvini joka aamu... nyt mies jättää mulle lirun purkkiin jos uhkaa loppua
ei se useinkaan riitä mut ainakin yrittää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:musta tuntuu että ton ukkelin olis kannattanu ensin asua yksin omillaan niin olis tajunnut sen rahan arvon..mutta mä elän 3päivää,joskus kauemminkin 7,5eurolla!siis jos ostan ruokatarpeet kaupasta
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:musta tuntuu että ton ukkelin olis kannattanu ensin asua yksin omillaan niin olis tajunnut sen rahan arvon..mutta mä elän 3päivää,joskus kauemminkin 7,5eurolla!siis jos ostan ruokatarpeet kaupasta
Jep jep.Tehkää niin, että budjetoitte jonkun tietyn viikkosumman ruokaan, laitatte kuun ruokarahat johonkin erikseen ja sieltä sitten MIES käy tekemässä ostokset.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:meillä sais toi grillitikun näköispainos kyllä syödä vaikka enemmänkin... nytkin se tuolla helteessä rakentaa autotallia, aamulla huitas naamaansa jugurtin ja tomaatin ja niillä mennään edelleen. kohta saan sen rontata kottareilla sairaalaan nesteytykseen... aina muista töistä tullessaan kysyä, et mitä saa kaapista syödä, että mulle ja lapsille riittää kans.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:ah!en oo ainoa joka kärsii lievästi ruokatyrannista..vaikka syökin kaiken niin rakastan silti :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Judi:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:ah!en oo ainoa joka kärsii lievästi ruokatyrannista..vaikka syökin kaiken niin rakastan silti :heart:
sun viestit on ihan sika hauskoja![]()
pakko näyttää ukolle huomenna että oppii jotain omasta ruokailustaan..sekin vetää nopeesti vaikka leivän päälle pari metwurstia ja minä aina yhden..ei saa leipää näkyä niitten alta..iuh
ja toista mitä se syö,eli hänen mielestään terveellistä on noi valmisruuat .Eli lihapullat kastikkeessa(purkissa) yöks ja makaronia..hyi helvetti.on siinä hyvät ruokailutottumukset.ja sillä sitä läskiä löytyy nimeksi asti.oon kyllä asiasta huomauttanukki mut ei tunnu menevän perille.Eli laihdutus "käynnissä" ollut tässä pari kolme vuotta mut tuloksia ei näy.Ja miksiköhän
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Judi:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:ah!en oo ainoa joka kärsii lievästi ruokatyrannista..vaikka syökin kaiken niin rakastan silti :heart:
pakko näyttää ukolle huomenna että oppii jotain omasta ruokailustaan..sekin vetää nopeesti vaikka leivän päälle pari metwurstia ja minä aina yhden..ei saa leipää näkyä niitten alta..iuh
ja toista mitä se syö,eli hänen mielestään terveellistä on noi valmisruuat .Eli lihapullat kastikkeessa(purkissa) yöks ja makaronia..hyi helvetti.on siinä hyvät ruokailutottumukset.ja sillä sitä läskiä löytyy nimeksi asti.oon kyllä asiasta huomauttanukki mut ei tunnu menevän perille.Eli laihdutus "käynnissä" ollut tässä pari kolme vuotta mut tuloksia ei näy.Ja miksiköhän
![]()
joo meillä menee kans just noin!
meillä ollaan laihiksella eli EI SYÖDÄ PITSAA!!tänään juts tossa "ei niin kauheen kauaa sitten" ukko sano että pitää vähän kattoo mitä syö ja miten..no,söi iltapalaa...4kerrosleipää eli 8palaa..näihin kaikkiin 8leipään siis ne juustot ym. päälle.(eli kun ollaan laihiksella niin jätetään 2leipää pois)
olin vaan et "ohhoh,laihis laihis"
ehdotin että jos alettais syömään puuroa niin kuulema riisipuuro on ainoo mikä menee alas ja siinäkin pitää olla mehukeittoa ja iso nokare VOITA.
mä luovutan kohta:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Judi:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Judi:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:ah!en oo ainoa joka kärsii lievästi ruokatyrannista..vaikka syökin kaiken niin rakastan silti :heart:
![]()
joo meillä menee kans just noin!
meillä ollaan laihiksella eli EI SYÖDÄ PITSAA!!tänään juts tossa "ei niin kauheen kauaa sitten" ukko sano että pitää vähän kattoo mitä syö ja miten..no,söi iltapalaa...4kerrosleipää eli 8palaa..näihin kaikkiin 8leipään siis ne juustot ym. päälle.(eli kun ollaan laihiksella niin jätetään 2leipää pois)
olin vaan et "ohhoh,laihis laihis"
ehdotin että jos alettais syömään puuroa niin kuulema riisipuuro on ainoo mikä menee alas ja siinäkin pitää olla mehukeittoa ja iso nokare VOITA.
mä luovutan kohta:ashamed:
nooh,eiköhän se kohta opi,kun läskit alkaa olla jo riskitekijä
Mytta kyllä oikeesti seksihalut on menny ku mies plösöää tuolleen,eikä mikään erikoinen ruoka kelpaa,esim jos on sieniä niin "ei kiitos" hän sanoo..tai homejuustoa,kapriksia,aurinkokuivattua tomaattia.. Kyllä saa alkaa kohta syömään mun ruokia,ukkoa en mielelläni kauppaan päästä ku tuo vaan lihottavia einesruokia..siksiköhän se niitä syö kun äitinsäkkin on eine(nimeltään) :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban::wave:Syöppö löytyy! Onneksi ei juoppoa...
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:siis ihan oikeesti |O kun nousin aamulla ylös ssöngystä ja kuvittelin että saan ihan rauhassa syödä aamupalan ym. niin ei!karu totuus paljastu kun menin keittiöön ja katoin leipälaatikkoon.eipä ollu leipää ja eilen oli vielä yli puol pussia.
Ukkeli lähteny töihin seittemään.soitin että mihin se on leivät piilottanu.Vastaus oli "söin vaan 6 leipää"..eli 6 leipää =6kerrosleipää=12leipäviipaletta!!!!! |O
sama jos teen pariksi päiväksi ruokaa,jotain makaroni sössöä niin tää vetäsee sitten kaikki loput kun olen itse ottanut siitä.
Ikinä tää mies ei mikään nälkälapsi ole ollut,ylimäärästä olis niin paljon että saisin uudet tissit itelleni (jos vaan läskin uusiokäyttö olis niin yksinkertasta)..älkää tosta kommentista riemastuko :saint:
mutta nyt se pointti.Toi äijä syö oikeesti paljon,ei kuluta juurikaan...mutta valittaa mulle siitä kun ruokakauppaan menee niin paaaaljon rahaa kuussa
nytkin sano ettei jääkaapissa oo mitään leivän päälle eikä syötävää.
sieltä löytyy kuiteski kurkkua,tomaattia,porkkanoita (ei leivänpäälle vaan välipalaksi),pala ananasta ym. vaikka mitä.Mutta kun pitäs olla kalkkunafilettä ja aamupalajuustoa ( :x ).oiskohan aikuisen ihmisen ruokailutottumukset jotenkin persiillään.Oon kaikkiin ruokiin yrittäny piilottaa vähän vihanneksia ja sanonu ettei se kurkku miltään maistu.
Onko kenelläkään samanlaista suursyöppöä kotonaan?