Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Satasia.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Riippuu tietysti ajankohdastakin. Katso helpalentoyhtiöiden sivuilta.
Mies oli juuri työreissulla Kajaanissa. Bensat n.100e (edestakaisin). Lento olisi maksanut n.300e![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Satasia.
Niin maksaa bensatkin kyllä :/ Sitä just mietin että kumpi parempi? Ajaa päivä itse autoa, maksaa bensat jne. Vai matkustaa nopeasti lentokoneella?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nh:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Satasia.
Niin maksaa bensatkin kyllä :/ Sitä just mietin että kumpi parempi? Ajaa päivä itse autoa, maksaa bensat jne. Vai matkustaa nopeasti lentokoneella?![]()
juna on halvin.. IC 81,30 ? matka kestää vähän alle 10h
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Riippuu tietysti ajankohdastakin. Katso helpalentoyhtiöiden sivuilta.
Mies oli juuri työreissulla Kajaanissa. Bensat n.100e (edestakaisin). Lento olisi maksanut n.300e![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tinzus:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Riippuu tietysti ajankohdastakin. Katso helpalentoyhtiöiden sivuilta.
Mies oli juuri työreissulla Kajaanissa. Bensat n.100e (edestakaisin). Lento olisi maksanut n.300e![]()
Ihanan pikkuruokanen auto.. ei varmaan itse pääsis noin halvalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Riippuu tietysti ajankohdastakin. Katso helpalentoyhtiöiden sivuilta.
Mies oli juuri työreissulla Kajaanissa. Bensat n.100e (edestakaisin). Lento olisi maksanut n.300e![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja nh:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Satasia.
Niin maksaa bensatkin kyllä :/ Sitä just mietin että kumpi parempi? Ajaa päivä itse autoa, maksaa bensat jne. Vai matkustaa nopeasti lentokoneella?![]()
juna on halvin.. IC 81,30 ? matka kestää vähän alle 10h
No joo. Junakin olisi kyllä hyvä vaihtoehtoEi tullut mieleenikään.
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Riippuu tietysti ajankohdastakin. Katso helpalentoyhtiöiden sivuilta.
Mies oli juuri työreissulla Kajaanissa. Bensat n.100e (edestakaisin). Lento olisi maksanut n.300e![]()
edes takaisin helsingistä roihin vai?tais olla diiseli?
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Riippuu tietysti ajankohdastakin. Katso helpalentoyhtiöiden sivuilta.
Mies oli juuri työreissulla Kajaanissa. Bensat n.100e (edestakaisin). Lento olisi maksanut n.300e![]()
edes takaisin helsingistä roihin vai?tais olla diiseli?
Kajaanisthan tuossa on puhe. Ja lahti lähtöpaikkana. Ei ole diisseli, 1,6 farkku.