Uskomatonta mitä uusavuttomia täällä palastailee. Etkö osaa käyttää netistä löytyviä karttaohjelmia? Nillä saat reitin selville myös sinne kehä kolmosen ulkopuolelle, tämä "muu Suomi" on kuitenkin samassa maassa...
[QUOTE="uskomatonta";23585894]Uskomatonta mitä uusavuttomia täällä palastailee. Etkö osaa käyttää netistä löytyviä karttaohjelmia? Nillä saat reitin selville myös sinne kehä kolmosen ulkopuolelle, tämä "muu Suomi" on kuitenkin samassa maassa...[/QUOTE]Tämä palsta on täynnä ihan aitoja idiootteja. Ei kannata hämmästellä.