Paljonkohan olisi pelkien housujen postikulut?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietääkö joku?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu kovasti housuista, painon mukaan menee kirjeet. Ja postitatko maksikirjeenä vai pakettina. Keittiövaaka ja Itellan hinnasto vat ovat hyvät apuvälineet tähän :)
 

Yhteistyössä