Eli kaipailisin tietoa paljonkohan olisi verhoilijan palkka noin suurinpiirtein noissa isoissa teollisuusketjuissa?
Kun huomasin todella mielenkiintoisen työpaikan, mutta kun tuo ei ole omalla paikkakunnalla niin työmatkaa tulisi reilu 30km mikä pitäisi linja-autolla kulkea, että kannattaakohan edes harkitakkaan tuota vai jäänkö enempi miinuksen puolelle. :|
Kun huomasin todella mielenkiintoisen työpaikan, mutta kun tuo ei ole omalla paikkakunnalla niin työmatkaa tulisi reilu 30km mikä pitäisi linja-autolla kulkea, että kannattaakohan edes harkitakkaan tuota vai jäänkö enempi miinuksen puolelle. :|