verhoilijan palkasta kyselisin :)

Ei Niin Kevyt Keijukainen

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 660
0
36
Eli kaipailisin tietoa paljonkohan olisi verhoilijan palkka noin suurinpiirtein noissa isoissa teollisuusketjuissa?

Kun huomasin todella mielenkiintoisen työpaikan, mutta kun tuo ei ole omalla paikkakunnalla niin työmatkaa tulisi reilu 30km mikä pitäisi linja-autolla kulkea, että kannattaakohan edes harkitakkaan tuota vai jäänkö enempi miinuksen puolelle. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Varmaan alle 2000 ? tulee rahaa. 30 km kuljet helposti pyörällä :)

Juu, mutta lähinnä kiinnostais että kuinka paljon alle. ;)
Ja en taida kyllä pyörällä lähteä tuota matkaa polkemaan, joutuis maantienreunaa ajelemaan, ja sais lähteä ennen kukon laulua ja kotona olis illan hämärtyessä. Puhumattakaan siitä miten väsyneenä sitä kotia päästessä on. Kuitenin haluis tyttöjenkin kanssa keretä päivän aikana olemaan. :whistle:
 

Yhteistyössä