Paljonko voisi pyytää isoäidin neliöistä virkatusta vauvanpeitosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minä tein lahjaksi yhdelle tuttavalle tuollaisen peiton kun vauvan saivat ja nyt yksi toinen tuttava haluaisi myös sellaisen, mutta hän haluaisi maksaa siitä.
Sanoi myös että miksi et alkaisi kaupata niitä muuallakin.
Eli paljonko tuollaisesta tekeleestä voisi pyytää? :)

No paljonko sulla menee materiaaleihin? Kyllä mä ottaisin sen kolminkertaisena, tuollaisessa peitossa on kumminkin niin suuri työ.

Tästä syystä mä en myy omia käsitöitä, hinnoittelu on niin ongelmallista kun kukaan ei tunnu ymmärtävän sitä kuinka monta työtuntia käsitöiden tekeminen vaatii, niinkuin tuokin kirjoittaja joka sanoo että 20-30€ olis realistinen hinta.

No paljonko sulla menee materiaaleihin? Kyllä mä ottaisin sen kolminkertaisena, tuollaisessa peitossa on kumminkin niin suuri työ.

Tästä syystä mä en myy omia käsitöitä, hinnoittelu on niin ongelmallista kun kukaan ei tunnu ymmärtävän sitä kuinka monta työtuntia käsitöiden tekeminen vaatii, niinkuin tuokin kirjoittaja joka sanoo että 20-30€ olis realistinen hinta.

mä sanon siks et toi 20-30e on realistinen hinta kun KUKAAN EI MAKSA SIIT ENEMPÄÄ! kaikin mokomin soisin tekijälle peitosta vaik 120-130e, kun kovana käsityöntekijänä tiedän kyl vaivan mikä tollasessa on. mut tiedän myös, et ostajia ei ole, jos alkaa hinnoitella todellisten työtuntien ja kulujen mukaan. käsitöitä pidetään silleeen "puhdetöinä" et ajatellaan et siitä ei kuulukaan saada juuri palkkaa. tää on siis sitä realismia mitä mä tos ekassa viestissä tarkoitin. ymmärretty?

Langat + 20 euroo. En sit tiedä miten ne langat "hinnoitellaan" kun noita neliöitähän pystyy tekemään kaikenlaisista jämälangoista. Mut työpalkkana 20 euroo ainakin tutulle ois ihan kohtuullinen. Jos ihan vieraalle myy niin 25 euroo varmaan sais lankojen lisäks.
Niin ja se vuorikankaan hinta tietenkin päälle.

Viimeksi muokattu:
http://www.etsy.com/search/handmade?q=granny%20square%20baby%20blanket&view_type=gallery&ship_to=FI&min=0&max=0

tässähän näitä, vertailun vuoksi. Aikamoinen näyttää olevan hintahaitari. itse pyytäisin materiaalikulut ja siihen 20-30 euroa päälle.

[QUOTE="puddighinu";26245501]http://www.etsy.com/search/handmade?q=granny%20square%20baby%20blanket&view_type=gallery&ship_to=FI&min=0&max=0

tässähän näitä, vertailun vuoksi. Aikamoinen näyttää olevan hintahaitari. itse pyytäisin materiaalikulut ja siihen 20-30 euroa päälle.[/QUOTE]

toi on? ei auennut linkki

Yhteistyössä