Kertokaas, jos laitan kanan rintafileet riisien päälle, niin paljonko kippoon vettä? Ja paljonko riisiä? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mä laitan hiukan vajaa puolet enemmän vettä ku riisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mä laitan hiukan vajaa puolet enemmän vettä ku riisiä.
Minä taas päinvastoinEli reilu puolet enemmän vettä, kuin riisiä. Esim. 4 dl riisiä --> 8 - 9 dl vettä.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mä laitan hiukan vajaa puolet enemmän vettä ku riisiä.
Minä taas päinvastoinEli reilu puolet enemmän vettä, kuin riisiä. Esim. 4 dl riisiä --> 8 - 9 dl vettä.
Siis joo tätä mä tarkotin, mun ilmasu hiukan tosiaan mättää välil... Vois toisinpäin laitettuna tulla aika kuivat riisit
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:dodii nyt on uunissa jo. Kiitos vinkeistä!
Tulee aina kattilassa keitettyy riisit erikseen, josko ois pieni poikkeus normaaliin tuo uunissa tekeminen..
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:dodii nyt on uunissa jo. Kiitos vinkeistä!
Tulee aina kattilassa keitettyy riisit erikseen, josko ois pieni poikkeus normaaliin tuo uunissa tekeminen..
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mittasin riisit astiaan (3dl), sit siihen se vesi 6-7dl, sohasin hernemaissipaprikaa vielä pussillisen sinne ja sit kanat päälle... Saa nähdä mikä soppa syntyy!
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mittasin riisit astiaan (3dl), sit siihen se vesi 6-7dl, sohasin hernemaissipaprikaa vielä pussillisen sinne ja sit kanat päälle... Saa nähdä mikä soppa syntyy!
Hyvä soppa tuleeLaitoitko mausteita? Aika vähän vettä mielestäni, kun laitoit he-ma-pa myös, joten muista kurkata aina välillä, ettei ruoka pääse kuivumaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mittasin riisit astiaan (3dl), sit siihen se vesi 6-7dl, sohasin hernemaissipaprikaa vielä pussillisen sinne ja sit kanat päälle... Saa nähdä mikä soppa syntyy!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mittasin riisit astiaan (3dl), sit siihen se vesi 6-7dl, sohasin hernemaissipaprikaa vielä pussillisen sinne ja sit kanat päälle... Saa nähdä mikä soppa syntyy!
Porkkanakin hyvää joukossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mittasin riisit astiaan (3dl), sit siihen se vesi 6-7dl, sohasin hernemaissipaprikaa vielä pussillisen sinne ja sit kanat päälle... Saa nähdä mikä soppa syntyy!
Hyvä soppa tuleeLaitoitko mausteita? Aika vähän vettä mielestäni, kun laitoit he-ma-pa myös, joten muista kurkata aina välillä, ettei ruoka pääse kuivumaan
![]()
Ei paljon mausteita voi laittaa tuon perheen moniallergikko-tenavan takia.. Niin sit saapi ihmiset maustella lautaselleen..Ite tykkään pöläyttää aina kunnon curry-pilven kanaruokien päälle...Broiskut kyllä oli siis marinoituja..
Ja pitää seurailla tilannetta tuolla uunissa
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Mä teen tällä ohjeella, tulee aivan ihanaa : http://www.elisa.net/ruokajaviini/reseptit/?id=R000680![]()