paljonko veroa menee....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
kiitti.en vaan tiiä exän kaikki juttuja. Ei suostu elareita maksaa ku menee kuulemma niin paljon palkasta veroja ja asumiskustannukset plaa plaa plaaa

mitä sinä siitä itket jos ei maksa ,eihä se sun ongelma ole. sossun kautta sinä ne elarit saat. jos ei ex maksa.
 

Yhteistyössä