T
tutunkauppaa
Vieras
Eli tilanne on seuraava. Minulla oli vajaan vuoden verran nk. vakipanosuhde erään ihan mukavan, mutta kuolettavan tylsän miehen kanssa. Kyllästyin kuitenkin siihen tylsään seksiin ja lopetin suhteen pari kuukautta sitten. Nyt tämä mies on kuitenkin alkanut vonkaamaan jatkoa seksisuhteelle ja koska en ole asialle lämmennyt, tarjosi hän rahaa ikään kuin voiteluaineeksi. Kieltäydyin ensin jyrkästi, mutta sitten aloin miettimään, että mikä ettei, saisihan siitä ainakin rahaa, jos ei muuta. No joo, saattaa siitä joskus tuurilla saada muutakin nautintoa, mutta pääasiassa ajattelen tässä nyt rahaa.
Sain jo selville, että ammattilaiset veloittavat n. 200e/tunti. Itse ajattelin veloittaa vähän enemmän, jos vaan saan miehen siihen suostumaan. Ajattelin yrittää nyhtää tuon saman 200e puolesta tunnista, satasella voisin myydä pikaisen suikkarin.
En kaipaa moraalisaarnoja, mutta mitä mieltä olette, ovatko nuo suunnittelemani hinnat ok? Korostan vielä, että ko. mies on ihan mukava ja tykkään hänen seurastaan, mutta kun se seksi vaan on niin tylsää (mies laukeaa tosi nopeasti jne.).
Sain jo selville, että ammattilaiset veloittavat n. 200e/tunti. Itse ajattelin veloittaa vähän enemmän, jos vaan saan miehen siihen suostumaan. Ajattelin yrittää nyhtää tuon saman 200e puolesta tunnista, satasella voisin myydä pikaisen suikkarin.
En kaipaa moraalisaarnoja, mutta mitä mieltä olette, ovatko nuo suunnittelemani hinnat ok? Korostan vielä, että ko. mies on ihan mukava ja tykkään hänen seurastaan, mutta kun se seksi vaan on niin tylsää (mies laukeaa tosi nopeasti jne.).