Paljonko veloittaisit seksipalveluista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tutunkauppaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tutunkauppaa

Vieras
Eli tilanne on seuraava. Minulla oli vajaan vuoden verran nk. vakipanosuhde erään ihan mukavan, mutta kuolettavan tylsän miehen kanssa. Kyllästyin kuitenkin siihen tylsään seksiin ja lopetin suhteen pari kuukautta sitten. Nyt tämä mies on kuitenkin alkanut vonkaamaan jatkoa seksisuhteelle ja koska en ole asialle lämmennyt, tarjosi hän rahaa ikään kuin voiteluaineeksi. Kieltäydyin ensin jyrkästi, mutta sitten aloin miettimään, että mikä ettei, saisihan siitä ainakin rahaa, jos ei muuta. No joo, saattaa siitä joskus tuurilla saada muutakin nautintoa, mutta pääasiassa ajattelen tässä nyt rahaa.

Sain jo selville, että ammattilaiset veloittavat n. 200e/tunti. Itse ajattelin veloittaa vähän enemmän, jos vaan saan miehen siihen suostumaan. Ajattelin yrittää nyhtää tuon saman 200e puolesta tunnista, satasella voisin myydä pikaisen suikkarin.

En kaipaa moraalisaarnoja, mutta mitä mieltä olette, ovatko nuo suunnittelemani hinnat ok? Korostan vielä, että ko. mies on ihan mukava ja tykkään hänen seurastaan, mutta kun se seksi vaan on niin tylsää (mies laukeaa tosi nopeasti jne.).

[QUOTE="wieras";29776471]hinnat alas, äijä käy useemmin kyläilee[/QUOTE]

Mitä väliä, käykö se kerran kuussa 200e/krt vai kaksi kertaa 100e/krt? Molemmilla tavoilla saan saman 200e, mutta kalliimmalla hinnalla saan sen puolet vähemmällä "työllä".

[QUOTE="minää";29776491]hah no jos se mies on niin nopee ni sun pitää keksii minuuttihinnat :D[/QUOTE]

:D Tai veloittaa varvien määrän mukaan, ei ajan mukaan...

Kaipa sitä saa halvemmallakin, mutta jos se mies nyt just sua haluaa, niin voithan sä yrittää pyytää mahdollisimman paljon. Eiköhän se sitten tinkaa. Voisit tulla sitten kertomaan millaista summaa mies ajatteli.

Jos nyt ensin kysyt siltä tutulta, paljonko se on valmis maksamaan. Jos sillä on mielessä 20€/laaki ja sulla 200€/30 min., niin siinä voi olla hivenen neuvoteltavaa.

50e tunnissahan on tosi hyvä palkka mistä tahansa työstä, mutta jos voi saada enemmän, niin eikö olisi tyhmää kieltäytyä? En tietenkään itsekään maksaisi omasta *illustani sitä hintaa, mitä olen ajatellut, mutta jos mies maksaa, niin mikäs siinä.

Ei se pidemmän päälle kuitenkaan maksa enempää koska se kirpaisee jo pahasti lompakossa jos maksaa vaikkapa 4 kertaa kuukaudessa 200 euroa... Jos alkaa myydä myös muille, niin tulee vaihtelevuutta asiakkaisiin ja tienestit ovat suuret. Jos veloittaa satasen kerrasta ja ottaa 5 asiakasta päivässä, kuuukausitulot ovat 15.000 euroa.

Jos nyt ensin kysyt siltä tutulta, paljonko se on valmis maksamaan. Jos sillä on mielessä 20€/laaki ja sulla 200€/30 min., niin siinä voi olla hivenen neuvoteltavaa.

Joo, olet tietysti oikeassa. Hän oli kuitenkin se, joka ensin tarjosi ja kehotti miettimään, mikä olisi sopiva korvaus. Voi tietysti olla, että en saa siltä kiskottua tuota 200e/30 min, kun kerran ammattilaisilta saa halvemmalla. Mutta ainahan sitä voi yrittää, enpähän tule ainakaan myyneeksi liian halvalla.

Yksi spesiaali minulla kuitenkin on tarjolla, mitä kai aika harva ammattilainen tarjoaa...

Ei se pidemmän päälle kuitenkaan maksa enempää koska se kirpaisee jo pahasti lompakossa jos maksaa vaikkapa 4 kertaa kuukaudessa 200 euroa... Jos alkaa myydä myös muille, niin tulee vaihtelevuutta asiakkaisiin ja tienestit ovat suuret. Jos veloittaa satasen kerrasta ja ottaa 5 asiakasta päivässä, kuuukausitulot ovat 15.000 euroa.

Viisi asiakasta päivässä ja satanen kerta? Vaiko tunti? Kenen *illu kestää viisi tuntia käyttöä päivässä? :O

Sellainenkin kauhuskenaario on, että mies maksaa ja käy kerran ja maine voi olla myyty pikkusummalla.

Jos kyseessä olisi joku vähemmän tuttu tyyppi, niin tämä vaara olisi suurempi. Olemme tunteneet toisemme 5-6 vuotta ja tosiaan vuoden verran meillä oli vakipanosuhde. Tykkään miehestä edelleenkin kaverina ja vietän mielelläni aikaa hänen kanssaan, mutta seksissä haluan vähän muutakin kuin perus-perussettiä.

Ei pahalla mutta jostain syystä näitä samoja aloituksia täällä näen päivittäin vaikka mamman palsta se onkin. Tuntu kun joka kymmennes myy itseä jollain tavalla, silti ulkomaalaisia on palstan mielestä huoria, niin minäkin, ehkä kun en itseä myynnyt enkä omistanut monta iestä sillai :). En puhuu ap sinusta että olisit huora, mutta toisalta jos maksua otat niin olet jo maksullinen ja ei tässä mitään pahaa ole, vaikka en itse pystyisi

Ei pahalla mutta jostain syystä näitä samoja aloituksia täällä näen päivittäin vaikka mamman palsta se onkin. Tuntu kun joka kymmennes myy itseä jollain tavalla, silti ulkomaalaisia on palstan mielestä huoria, niin minäkin, ehkä kun en itseä myynnyt enkä omistanut monta iestä sillai :). En puhuu ap sinusta että olisit huora, mutta toisalta jos maksua otat niin olet jo maksullinen ja ei tässä mitään pahaa ole, vaikka en itse pystyisi

Ok, olet siis tuota mieltä. Minulle on oikeastaan ihan sama, miksi joku mahdollista toimintaani nimittää. Nimittäköön sitten vaikka huoraamiseksi, jos siitä tulee itselle jotenkin parempi olo. :)

Väitänpä kuitenkin, että en ole maailman ainoa nainen, jonka värkkien kostumiseen miehen varallisuudellakin on vaikutuksensa...

Ok, olet siis tuota mieltä. Minulle on oikeastaan ihan sama, miksi joku mahdollista toimintaani nimittää. Nimittäköön sitten vaikka huoraamiseksi, jos siitä tulee itselle jotenkin parempi olo. :)

Väitänpä kuitenkin, että en ole maailman ainoa nainen, jonka värkkien kostumiseen miehen varallisuudellakin on vaikutuksensa...
Sanassa maksullinen ei ole mitään pahaa, enkä pidä tätä toiminta pahana, vaika en itse pystyisi. Huoraaminen on aivan eri juttu

[QUOTE="Myy";29776888]Pitää muistaa että amatöörin ja ammattilaisen palkkataso ei ole sama.[/QUOTE]

Pitää myös muistaa se, että tuore tavara on kalliimpaa kuin loppuunajettu.

Yhteistyössä