Paljonko tulee veronpalautuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:
Mä saan takaisin 7 euroa. Miksi te annatte lähes korotonta"lainaa" verottajalle noin paljon?

Kannattaa laskettaa vero% joulukuun palkkaan kohdilleen, niin saa heti joulurahaa eikä tosiaan tuu annettua sitä turhaa rahaa lainaksi vuodeksi verottajalle...

no, mulle tulee 1000 euroo, ja tänä vuonna mun vero % on pyöreä nolla

Hoitovapaalla, takasin 870?. Jos laskisin tasan tarkkaan niin ettei tulis mätkyjä muttei palautuksiakaan, niin ne rahat menis kyllä johonkin turhuuteen. Parempi näin. On sitä ennenkin vähällä pärjätty... Jollei oo koskaan rahnaa ollukaan liiemmälti niin eipä tuota osaa erityisenä kitkuttamisena nähdä...

Kotihoidontuella ja äitiyspäivärahoilla olen ollut viime vuoden ja palautuksia näyttäs tulevan ruhtinaalliset 800 e, tosin niistä vähennetään vielä n. 150-200e vuokratuloja. Joten joku n. 600e pitäisi tulla. Mies saa samaa luokkaa + työmatka kulut, ei vielä tiedä summaa. Ensimmäistä kertaa tähän talouteen tulee tuntuvat palautukset :)

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Mä saan takaisin 7 euroa. Miksi te annatte lähes korotonta"lainaa" verottajalle noin paljon?

Kannattaa laskettaa vero% joulukuun palkkaan kohdilleen, niin saa heti joulurahaa eikä tosiaan tuu annettua sitä turhaa rahaa lainaksi vuodeksi verottajalle...

älä jaksa.

En edes tajuu sun kommenttia...

Tottahan tuo on, eikös? Mutta jos on varaa, niin mikäs siinä. SIellähän ne on hyvässä pankissa.

Hyvässä pankissa ehkä, mutta korko on surkea.. :whistle:

Mä en tiiä, paljon tulee vai tuleeko mätkyjä. Koitan pitää mahdollisimman +-0, mutta viime vuosi meni tulojen kannalta vähän toisin kuin aina ennakoin, joten nyt en tiiä.

Reilu tonni ja olen kyllä tosi tyytyväinen! :)
Ei ole aiemmin tullut noin paljoa ja nyt olen ollut vielä hoitovapaalla niin tuntuu kyllä ruhtinaalliselta. Mieluummin säästän näin kuin jos pitäisin veroprossan pienempänä niin ei ne ainakaan säästöön mulla jäisi. Joku toinen sitten tekee toisin.

Yhteistyössä