minä en nyt tajua???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä olen..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä olen..

Vieras
siis mies haki itselleen tuohi mastercard korttia. ensin tuli päätös postissa että teille ei myönnetä korttia. noh mies haki sitten uudestaan kun oli laittanut tulo tiedot väärin, tänään tuli postissa että teille on myönnetty tuohi mastercard 3000euronluotto. eli siis onko se nyt myönnetty ja sit ootellaan vaan korttia? meneeköhän siinä kinka kauna että kortti tulee? mut sit samassa postissa tuli toinen kirje missä oli päivämäärä 8.10 että teille ei myönnetä sitä kortti. kun siinä kirjeessä missä myönnettiin oli päivämäärä 7.10. eli siis päivää ennen...vähän sekvasi kirjoitettu,mut kait se sit on myönnetty?kerran tuli kirje että on???? voiko ne enään sit pankista perua sitä kun on jo tuollainen lappu*?

niin niin mutta mies ei ala soitteleen sinne sano et tulee jos tule mut haluan tietää...en tiiä mut ootellaan..lähinnä mietin että kaunako kestää kun se kortti tulis postissa js tulee?

siis siinähän on hylkäävän päätöksen jälkeen 6kk aika ennenkun ne ees aattelee uudelleen asiaa? näin mulla on lukenu kun luottoo oon joskus hakenu eikä sitä myönnetty kun ne ajatteli mun työsuhteen olevan määräaikainen. ei auttanu vaikka kerroin sen olevan kyllä vakityinen, mutta osa-aikainen, ei täysiä tunteja. sanoivat että 6kk jälkeen uusi hakemus.

mutta itse luottaisin silti siihen mikä on tullut myöhemmin, eli hylkäävä päätös. kannattaa hekee muualta, jos semmosen kortin tarvii.

jaa no on jännää vaan kun eka tulee että päätös että ei saa lainaa ja sit tulee ettäon hyväksytty et saa lainaa 3000euroa ja sit tulee taas päätös että ei saa lainaa... eli mikähän näistä nyt on oikein???? ja kun tuo mies on niin taliaivo et ei voi soittaa sinne nordeaan ja kysyä...

voiko netistä hakea muualta niitä käyttöluottokortteja?kun tarvis sellaista mut ei yhtään tiietä niistä et mikä kannattais ottaa,tietenkään ei kannattas ottaa mitään mut pakko.

[QUOTE="vieras";24806743]Luulisi että näkyy verkkopankissa kohdassa Kortit ja siellä luottoraja = Käytettävissä... jne[/QUOTE]

mut kun miehellä ei oo nordean verkkopankki tunnuksia.

Yhteistyössä