Paljonko tulee veronpalautuksia?

Ei ole tullut vielä lappuja. Mutta miehen oikaisuvaatimukseen matkakuluista tuli päätös: haki takautuvasti kahdelta vuodelta matkakorvauksia. saa hiukan alle 10 euroa takaisin, kun pelkästään viime verotuksessa matkakorvauksia tuli 700 euroa, eikä työmatka ole muuttunut.....

Wuhuu....me vasta odotellaan ilmotuksia, mutta hyvillä mielin koska palautuksia pitäis kyllä tulla molemmille ja kun lisätään kummankin korttiin matkakulut niin pitäis mukava summa ylimääräistä tulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:
Mä saan takaisin 7 euroa. Miksi te annatte lähes korotonta"lainaa" verottajalle noin paljon?

Kannattaa laskettaa vero% joulukuun palkkaan kohdilleen, niin saa heti joulurahaa eikä tosiaan tuu annettua sitä turhaa rahaa lainaksi vuodeksi verottajalle...

Katos kun ei ole niin pennin päälle;)

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Mä saan takaisin 7 euroa. Miksi te annatte lähes korotonta"lainaa" verottajalle noin paljon?

Kannattaa laskettaa vero% joulukuun palkkaan kohdilleen, niin saa heti joulurahaa eikä tosiaan tuu annettua sitä turhaa rahaa lainaksi vuodeksi verottajalle...

Katos kun ei ole niin pennin päälle;)

Se on hyvä niin, mulla tuntuu olevan =)...

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Huisit 17e ja rapiat päälle :laugh: Tosin mies saa 1400e ja kaiken saan käyttää mihin lystään, kuulemma :xmas:

Olispa mullakin tuollainen mies :) Mies saa takaisin jotain 900, mutta sillä niitä rahareikiä aina löytyy. Itselläni verotus meni aika hyvin kohdalleen, palautusta 80 euroa.

Koska mä en vielä helmikuussa tiedä, paljonko tulen joulukuun loppuun mennessä tienaamaan. Pistän mieluummiin veroprosentin vähän yläkanttiin, niin ei ainakaan tule ikäviä yllätyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja s:

älä jaksa.

En edes tajuu sun kommenttia...

Tottahan tuo on, eikös? Mutta jos on varaa, niin mikäs siinä. SIellähän ne on hyvässä pankissa.

Nii. Onhan sulla ajatusta. Mun isäkin sanoi, että mitä järkee vuosi kitkutella ja maksaa liikaa veroa. Jos saa siis vaikka palautuksia useamman tonnin, eikä ole mikään suurituloinen, niin se saattaa tuntua kukkarosso silloin, kun pitää ruokakauppaan mennä.

Meillä tuli eilen samalla koko perheelle. Takaisin tulee reilu 350eur ihan kivasti kun olen hoitovapaalla. Meil ainakin pojat (syntyneet -04 ja -08) saa sen esitäytetyn ilmoituksen kun on osakeomistuksia.

Yhteistyössä