paljonko tililläsi rahaa ja kauanko sillä pitää pärjätä

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Mulla huimat 25 ja lapsilisii asti pitäis pärjätä, ja riitää kyllä kun miettii tarkkaan mitä syö.
huomiset ruuat on jo päätetty.
Lauantin ruoka riippuu siitä miten kalaonni suosii mu miehiä,jotka voat kalassa just nyt
 
Rollolainen
ja mulla ei siis ole lompakossa kuin 5e lisäksi ja s-tililä vain 90 senttiä.
Miehellä tilillä vissiin 4e. Niin tuolla 4e sa ison vesimelonin. täällä maksoi 99 senttiä kilo vesimelooni :p
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:
Parikymmentä tuhatta kai enkä tee sillä paljon mitään. Paitsi että pitäisi jaksaa maksaa asuntolainaa jota on jotain 40 tonnia.
täh? mikset sä maksa sun velkaa pienemmäksi? Ei tarttis korkoihin tuhlata. Olista mulla sun velat ja varat!
 
laalaa
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:
Parikymmentä tuhatta kai enkä tee sillä paljon mitään. Paitsi että pitäisi jaksaa maksaa asuntolainaa jota on jotain 40 tonnia.
täh? mikset sä maksa sun velkaa pienemmäksi? Ei tarttis korkoihin tuhlata. Olista mulla sun velat ja varat!
Joo pitäisi maksaa, on aikomus... tosta on noin puolet veronpalautuksia joita on yllättäen tulossa ulkomailta.

Mutta hei, mä elän tosi nuukasti, mä oon just sellainen joka käytän 7 vuotta vanhaa turvakaukaloa (tosin ei oo autoa joten se on lähinnä varalla) ja kaverin vanhoja 90-luvun alun vaunuja, 70 euron kirpparipolkupyörää kauppareissuihin ja vaatteita joita pitää säännöllisesti paikata kun inhoan shoppailua :D Enkä ikinä raaski ostaa muovikassia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:
Mutta hei, mä elän tosi nuukasti, mä oon just sellainen joka käytän 7 vuotta vanhaa turvakaukaloa (tosin ei oo autoa joten se on lähinnä varalla) ja kaverin vanhoja 90-luvun alun vaunuja, 70 euron kirpparipolkupyörää kauppareissuihin ja vaatteita joita pitää säännöllisesti paikata kun inhoan shoppailua :D Enkä ikinä raaski ostaa muovikassia.
Tuohan on ekologista! Hienoa =)
 
vieras
Tonni vielä, kuukausi pitäisi pärjätä sillä :D Lapsilisät tietty lisäksi. Mutta tuo tonni jäi laskujen maksun jälkeen, eli ennen seuraavaa tilipäivää tulee laskuja maksettavaksi kai vain satasella-parilla korkeintaan. Ja miehen tili vielä lisäksi perheen käytössä.

Hitsin hyvä homma =)
 

Yhteistyössä