paljonko tililläsi rahaa ja kauanko sillä pitää pärjätä

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
2aikuista
mulla tilillä enää 700? jäljellä,kun makselin just laskut ja 3 mun vuokraa niin että seuraavaks sit vasta lokakuus tarttee miettii.. eka päivä tulee 150?, kuun puoles välis 300?..sitten eletään syyskuun loppuun ennenku tulee enempi taas.


monenko hengen perheit muut?

 
KAHDEN YH, OPISKELIJA
Mulla on tilillä 40e ja säästötilillä joku 1700e, Olen opiskelija, eikä töitä kesäksi, olen säästänyt KAUAN. Mikset sinä METSOLA säästä niin ei tulisi tuollaista tilannetta, että vain 20e rahaa?

Mä elätän yksinäni kahta lasta ja siltikin saan säästöön rahaa laitettua
 
vieras
n.380e ja lapsilisät ovat seuraavat tulevat rahat..palkan olen saanut viimeksi toukokuun alussa ja nyt odottelen päiväraha päätöstä,lupasivat että EHKÄ elokuun alussa voisi tulla päätös(huomenna vien kolmannen hakemuksen)
 
- -
Lompakossa viitisenkymppiä, käyttötilillä ehkä 150? ja säästössä pari tonnia. Siihen asti pitäisi pärjätä että sotilasavustukset alkaa pyörimään, lapsilisä on toki seuraava joka tulee.
 
vieras
25 euroa. Seuraavat mun tilille tulevat rahat on lapsilisät. Miehen tilillä on varmaan jotain reilu 100e ja sille tulee maanantaina palkka. Yhteiset rahat joten hyvin pärjätään :)
 
harmailija
150 euroa ja seuraavat rahat on lapsilisät. Tosin pitäisi lähteä juhlimaan viikonloppuna (ekaa kertaa koko kesänä, ennenkuin joku älähtää) eli joku 50 euroa jäänee elämiseen. Ja vallan mainiosti riittää.

Ja on mulla sitten kaiken maailman säästötilejä sun muita...
 

Yhteistyössä