Paljonko teille tuli maksamaan talon maalaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omakoti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä vanha rapattu harkkotalo n. 127 m2, maalattiin itse talkoilla sukulaisten kera, hintaa tuli vajaa 2000e mm. telinevuokra 20e, maalit 1600e ja sudit, telat n. 50e

maalattiin uulan petrooliöljymaalilla ei tarvinnut vetää kuin kerran, oli hieman kallimppaa kun tavalliset maalit joita pitää sitten maalata ainakin kahteen kertaan.uula maksoi noin 600 euroa 5 vuotta sitten ja on todella hyvin pysynyt. meillä aika iso vanha rintamamiestalo.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
maalattiin uulan petrooliöljymaalilla ei tarvinnut vetää kuin kerran, oli hieman kallimppaa kun tavalliset maalit joita pitää sitten maalata ainakin kahteen kertaan.uula maksoi noin 600 euroa 5 vuotta sitten ja on todella hyvin pysynyt. meillä aika iso vanha rintamamiestalo.

niin telineet sai mies työmaalta eli ne eivät maksaneet mitään. kaksistaan maalattiin ja eniten työllistävä oli vanhan maalin raaputus pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
onko kuka teettänyt liikkeellä maalauksen? paljonko se maksoi? itekseni en taida pystyä 1½ krs rintamamies taloa maalaamaan :/

Tämä minuakin kiinnostaisi. Luultavasti teetämme jossain vaiheessa ulkomaalauksen, kunhan tämä sisäremontti on saatu ohi.

Itse emme ala maalata taloa, se olisi ihan liian iso homma. Helpompi pyytää ammattilaiset, niin pääsee urakasta nopeammin eroon.

Moikka. Mekin mietittiin että tehdäänkö itse vai annettaisiinko liikkeelle. Maalin hionta ja rapsuttelu on kuitenkin niin työlästä, että päätettiin antaa muualle. Kuitenkin lomalla haluisi ottaa kevyemmin. Pyydettiin useita tarjouksia https://kodinplaza.fi/ kautta. Hinnat vaihtelivat 5000-10000 euron välillä. Materiaaleihin noin 1000 €. 1,5 kerroksinen omakotitalo, 120 m2 pohjan pinta-ala. Lopullinen hinta homepesun, pohjatöiden ja kertamaalauksen kanssa 8 000 €.

Yhteistyössä