[QUOTE="Sadie";28895013]Lukematta koko ketjua, pakko sanoa muutama juttu..
Ensiksikin, mitä hittoa se muille haisee, paljonko kelläkän on mitäkin lainaa? Joku ottaa sen suuren lainan autoa varten joku toinen asuntoa varten.
Munkin mielestä silti on älytöntä ottaa hirmuisia autolainoja, koska auton arvo laskee niiin nopeasti niiin paljon. Ja toiseksi, mitäs sitte ku se auto "räjähtää", siinähän sitte maksetaan monta vuotta autoa mitä ei oo enää ees olemas. Eli ite en ottais autoa varten isoa lainaa. Mutta ymmärrän hyvin että joku niin tekee
Mä rakastan, siis Rakastan autoja! Ja mulle todellakin on väliä, millasella autolla mä ajelen. Mutta miten se on joltain muulta pois?
Jokainen valitsee ne omat tuhlauksen kohteensa, se kaikille suotakoon!
[/QUOTE]
Joskus ymmärrän autolainan, jos on oikeasti pakkotilanne, että on vaikka työtön ja saa töitä ja lapset pitää saada vietyä hoitoon ja hoitopaikka kaukana, mutta sillon kai puhutaan jostain alle 5000 lainasta, koska sillä nyt oikeasti saa auton, joka on 2000 luvulta ja ihan kelvollinen, ei todellakaan mikään romu. Voi sitten vaihtaa sen uudempaan, kun rahatilanne sallii.
Ihmetyttää oikeasti kuinka yleistä autolaina on, mitä nyt tätä katsoo. Auton hinta liikkuu kuitenkin jossain asuntolainan takaussummissa ja luulisi sellaisen säästävän aika helposti.