paljonko teillä jäi kiloja synnärille??

• Viestiketjun aloittaja miamaria
  • Ensimmäinen viesti
Esikoiselta tuli painoa pikkusta vajaa 20kg. Synnärille jäi 8,5kg. Takaisin normaalimitoissa olin 3kk:n päästä synnytyksestä, ja puolen vuoden päästä olin laihtunut ihan laihduttamatta vielä 7kg...

Toiselta tuli painoa n. 30kg. Synnärille jäi 11kg. Poika on nyt 1v 1kk ja vieläkin on pari-kolme kiloa jäljellä, taitavat jäädäkin jos en saa tälle syömiselle mitään tehtyä :headwall:

Nestettä mulla kertyi molemmilta tosi paljon, ei auttanut mikään siihen.

The titityy
Kiloja tuli odotusaikana n. 12.
Synnärille jäi viisi kiloa ja imetin vielä 10 kiloa lisää pois.

Pehmeä lössykkämaha jäi ikuiseksi muistoksi. Tosin nyt olen lihonut siitä ajasta 20 kg. :ashamed:

miamaria
mulle on tullut painoo 15 kiloo,josta varmaan puolet on nestettä. siskolla on häät kesäkuun viimeinen päivä ja mun la on 16.6. mietiskelen että mahdunko hameeseen minkä tilasin... olin ennen kokoa 36 nyt tilasin 38 hameen. niin,jos en satu just oleen vasta synnyttämässä kun häät on.

Esikoisesta tuli 24kg (turvotusta)
Kuopuksesta 18kg (ei turvotusta)

Laitokselle jäi molemmista just se minkä vauvat paino... :whistle:

Kun aloin odottamaan kuopusta 1v1kk esikoisen synnytyksen jälkeen, niin edelleen oli kiloja 6 enemmän kuin lähtötilanteessa.

Nyt kuopuksen syntymästä 5kk ja kiloja "liikaa" 6.

Ehkä mä vielä joku päivä pääsen noille luvuille, jotka alkaa vitosella :D
Toivossa on hyvä elää!

Ekasta tuli 34kg, synnärille jäi 14kg joita en saanut pudotettua pois, tokasta tuli 17kg ja synnärille jäi 11kg ja nyt 1,5 vuotta myöhemmin kaikki kertyneet kilot+korot on tiputettu pois, eli pudotusta nyt 27kg :D

Yhteistyössä