N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:mutta bonus ostojen mukaan prismaan viime kuussa eli mennyt n.900? (mukana siis kaikki mitä ollaan ostettu sieltä, pesuaineet, paperit,hiuslakat... )
mutta tykkäämme viikonloppuvieraista ja meillä käy yleensä joka viikonloppu grillivieraita (ihan itse kutsumme ) eli yleensä la tai su tai molempina syö "ylimääräinen" perhe meidän "laskuun" emme käytä alkoholia joten juomia ei laskussa ole muutakun limpparia...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:mutta bonus ostojen mukaan prismaan viime kuussa eli mennyt n.900? (mukana siis kaikki mitä ollaan ostettu sieltä, pesuaineet, paperit,hiuslakat... )
mutta tykkäämme viikonloppuvieraista ja meillä käy yleensä joka viikonloppu grillivieraita (ihan itse kutsumme ) eli yleensä la tai su tai molempina syö "ylimääräinen" perhe meidän "laskuun" emme käytä alkoholia joten juomia ei laskussa ole muutakun limpparia...
Tuo muuten tekee joskus piikin meidänkin talouteen. Meillä kun on monen päivän vieraita silloin kun on. Mutta niinpä mekin ollaan usein näissä talouksissa aivan samalla lailla vieraina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Meillä oli viime kuun ostokset pelkästään S-marketissa yli 300 euroa (siinä oli kaikki), kahvilaostos peräti 2 euroa ja se mitä Siwaan meni niin oliskos ollut jotain satasen luokkaa sekin eli kyllä meilläkin se 300-400 e menee vaikkei ole kuin 2 henkeä + kissa ja mies joskus (päivystyksen aikana useammin). Eli mä käyn kahviloissa nykyään tosi harvoin. Täytyypä tässä ruveta oikein väsäämään tänne koneelle jonkunlaista tulot-menot -jutskua. Onkos muuten netissä jotain sivua mihin voisi noita laittaa ite ja tulostaa sitten kun en ole löytänyt mistään?