Meillä minä ja mies kahdestaan ja ruokaan (+ pesuaineet yms) menee noin 500 euroa kuukaudessa. Ollaanko me vähän herkkusuita?? :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Miten te pärjätte niin vähällä?Antakaa minulle vinkkejä pliis???Mun mielestäni mä tuhlaan aika paljon ruokaan+esikoinen on päiväkodissa!Mä haluan säästä vähän mut se ei ikinä onnistu :headwall:Jos mä teen joku tavallinen keitto sit siiheen menee jo 20-30 eu,kun kaikki maustet ja kaikki maksa :ashamed:
What? Keittoon? Siis jos tekee esim jauhelihkeittoo niin ostaa esim paistijauhelihan (4 ?, keittojuureksia 2 pussia 0,80 cnt, lihalientä 1,89 ?, perunat 2 ?, ei mene 10 ?
koska mä käytän luomu ruokaa ja luomu mausteet ne maksavat jotain 2.90 eu ja luomu vähänrasvainen jauheliha 6-7eu 400-500gAlkuperäinen kirjoittaja nättitähti:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Miten te pärjätte niin vähällä?Antakaa minulle vinkkejä pliis???Mun mielestäni mä tuhlaan aika paljon ruokaan+esikoinen on päiväkodissa!Mä haluan säästä vähän mut se ei ikinä onnistu :headwall:Jos mä teen joku tavallinen keitto sit siiheen menee jo 20-30 eu,kun kaikki maustet ja kaikki maksa :ashamed:
What? Keittoon? Siis jos tekee esim jauhelihkeittoo niin ostaa esim paistijauhelihan (4 ?, keittojuureksia 2 pussia 0,80 cnt, lihalientä 1,89 ?, perunat 2 ?, ei mene 10 ?
mä tein keiton ilman perunaa (säästin hiilareissä) laitoin jauhelihaa 600g joka tais maksaa jotain 4egee ja kasviksia n.1ege makaronia on aina kotona ja mausteita,ni en oikein voi laskee niitten hintaa. niistä tulee niin monta käyttökertaa. ylipäätään en yhteen ruokaannokseen saa rahaa kuluun mitään 20euroa. oon useesti tehny pippuripihviä ja valkosipuliperunoita eikä nekää paljoo tullu maksaan. valkosipulit maksaa jotain 2euroo ja riittää moneen ruokaan,kerma maksanee 4-5euroo litra ja perunat saa eurolla. liha on aikas kallista,mutta alle kympillä siitäkin selviää. et jos mä teen pippuripihvi annokset 4 hengelle 15 eurolla ni miten voi yksinkertaseen keittoon mennä 20 euroo...???????
en!Pakkaus riitä noin 3-4 kertaksAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:milanna: ostatko sä joka kerta uudet mausteet?
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:en!Pakkaus riitä noin 3-4 kertaksAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:milanna: ostatko sä joka kerta uudet mausteet?
Alkuperäinen kirjoittaja wtf:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:en!Pakkaus riitä noin 3-4 kertaksAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:milanna: ostatko sä joka kerta uudet mausteet?
siis paljonko sä sitä maustetta sinne soppaan oikein lotraat???
se on pieni pakkausAlkuperäinen kirjoittaja wtf:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:en!Pakkaus riitä noin 3-4 kertaksAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:milanna: ostatko sä joka kerta uudet mausteet?
siis paljonko sä sitä maustetta sinne soppaan oikein lotraat???
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:koska mä käytän luomu ruokaa ja luomu mausteet ne maksavat jotain 2.90 eu ja luomu vähänrasvainen jauheliha 6-7eu 400-500gAlkuperäinen kirjoittaja nättitähti:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Miten te pärjätte niin vähällä?Antakaa minulle vinkkejä pliis???Mun mielestäni mä tuhlaan aika paljon ruokaan+esikoinen on päiväkodissa!Mä haluan säästä vähän mut se ei ikinä onnistu :headwall:Jos mä teen joku tavallinen keitto sit siiheen menee jo 20-30 eu,kun kaikki maustet ja kaikki maksa :ashamed:
mä tein keiton ilman perunaa (säästin hiilareissä) laitoin jauhelihaa 600g joka tais maksaa jotain 4egee ja kasviksia n.1ege makaronia on aina kotona ja mausteita,ni en oikein voi laskee niitten hintaa. niistä tulee niin monta käyttökertaa. ylipäätään en yhteen ruokaannokseen saa rahaa kuluun mitään 20euroa. oon useesti tehny pippuripihviä ja valkosipuliperunoita eikä nekää paljoo tullu maksaan. valkosipulit maksaa jotain 2euroo ja riittää moneen ruokaan,kerma maksanee 4-5euroo litra ja perunat saa eurolla. liha on aikas kallista,mutta alle kympillä siitäkin selviää. et jos mä teen pippuripihvi annokset 4 hengelle 15 eurolla ni miten voi yksinkertaseen keittoon mennä 20 euroo...???????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Älkää ostako luomua, ette te kuole vaikka ette luomua syö
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:se on pieni pakkausAlkuperäinen kirjoittaja wtf:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:en!Pakkaus riitä noin 3-4 kertaksAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:milanna: ostatko sä joka kerta uudet mausteet?
siis paljonko sä sitä maustetta sinne soppaan oikein lotraat???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Älkää ostako luomua, ette te kuole vaikka ette luomua syö
mä vaan yritän antaa lapsille ,kaikki luomua,mitä kaupasta löyty!Olen mä vähän ruoka hullu :headwall: :x
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Älkää ostako luomua, ette te kuole vaikka ette luomua syö
mä vaan yritän antaa lapsille ,kaikki luomua,mitä kaupasta löyty!Olen mä vähän ruoka hullu :headwall: :x