Paljonko teidän perhe saa rahaa nettona kuukaudessa kun laskee ihan kaikki tulot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä en ole ihan varma viel mun palkasta... tulee ensi viikolla vasta. Mutta siis kaikkineen lapsilisä, elari, vammaistuki, miehen palkka ja mun palkka. oliskos se noin. 3500e/kk Välillä lähempänä kolmea kuin kolmea ja puolta.

Noin 2000-2500e/kk. Kaksi aikuista ja kolme lasta. Ainoastaan mies tällä hetkellä töissä, mun töihinmenon jälkeen tilanne paranee olennaisesti, vaikka ihan hyvin pärjätään nytkin. Varsinais-Suomi.

Meille jää n. 2000e. Välillä vähän alle ja välillä vähän yli, riippuen onko mies saanut jotain bonuksia. Meillä siis kaksi lasta ja lainaa maksetaan vähän yli 600 euroa kuussa.

Mä olen kotona vielä syksyyn asti, kuten olen ollut jo viisi vuotta. Mä luulen, että mä sekoan, kun saan ensimmäisen palkan :) Vaikkei sekään suuren suuri ole, mutta jää sitä kuussa hoitomaksujen ja bussilipun jälkeen 400e enemmän käteen :) Se on meille jo aika iso raha.

Josta syystä sitten ihmettelen samaa kuin muutkin, että mihin ihmeeseen menee rahat perheessä, jossa käteen jäävät tulot on 4000e tai yli?? Siis tarkoitan, että kun musta tuntuu, että kyllä mekin saadaan kaikki mitä tarvitaan, niin mitä muuta me voitais vielä tarvita, jos meillä olisi moiset tulot ??????

Alkuperäinen kirjoittaja Kuu-akka:
Josta syystä sitten ihmettelen samaa kuin muutkin, että mihin ihmeeseen menee rahat perheessä, jossa käteen jäävät tulot on 4000e tai yli?? Siis tarkoitan, että kun musta tuntuu, että kyllä mekin saadaan kaikki mitä tarvitaan, niin mitä muuta me voitais vielä tarvita, jos meillä olisi moiset tulot ??????

Meillä tulot reilu 5000e/kk. Lainaan menee 1300e, bensaan 600e, ruokaan 600e, vakuutuksiin ym laskuihin varmaan 500e/kk, yläkerran rakentamiseen useampi satanen kuussa.. Kyllä ne vaan menee.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
me ollaan vissiin ihan köyhiä mitä vertailee teidän tuloihin,n.2500e jää käteen..Ja siis Oulussa asutaan ja minä opiskelen ja ukko ajelee kuorma-autolla..

Meille jää 2000-2200 euroa kuukaudesta riippuen. Oulun vieruskunnassa asutaan. Asuntolainaa on rutkasti, joten kauheasti ei ylimääräiseen ole varaa.. Joo tiedän, voitaisiin maksaa myös pelkkiä korkojakin, mutta ei mun palkkakaan ole niin hyvä, että silloinkaan sen kummemmin lainaa lyhennettäisiin.

Eli olen kotiäiti, lapsia kaksi. Mies tavallinen duunari. Töihin menen sitten, kun nuorempi täyttää 3v. Aiemmin ei kannata, koska mulla on osa-aikatyö ja juuri tuossa ynnäilin, että osa-aikasopimuksella kun menen töihin, niin lasten hoitomaksujen jälkeen ei jää sitäkään vähää käteen mitä nyt..

Pitää varmaan alkaa etsimään uutta työpaikkaa..

netto miehen palkka on noin 2900e/kk, lapsilisät 210,50e, mä en saa tällä hetkellä mitään palkka/työttömyys/kotihoito tms tukea, osinkoja tulee noin 15000? vuosi eli
netto noin 4360,50? netto/kk tosin noi osingot ei jakaudu joka kuukaudelle
Menoja on ne palkolliset ruoka ja asumiskulut, asunto on jo oma eli lanoja ei onneksi tartte maksella nyt kun mä oon tuloton

Yhteistyössä