paljonko teidän lapsilla 10-13v on pituutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26268776]pitkä tyttö teillä, paljonko sinä olet pitkä/painat?[/QUOTE]

oon 157cm pitkä tai pätkä. :D painoa..hmm..no sanotaan että 10kg liikaa. :kieh:

[QUOTE="ninni";26270715]onko hän jo niin pitkä? Paljonko sinulla on pituus/paino?[/QUOTE]

Itse olen 173cm ja painoa n.70kg,10 kiloa ylimääräistä ainakin.
Isänsä on 172cm mutta isän isä on todella pitkä joten tulisiko sieltä tuo tytön pituus.

Aikamoisia pontsoja suurin osa lapsista. Itse kun olin 13v niin olin 162cm ja painoin 45kg ja olin ihan normaalipainoinen, en edes laiha. Ja kamalan isoja jalkojakin. 11v tytölläni jalka 34 :D

Todella pitkiä teidän lapset myös, näköjään mättöruoalla kasvettu kun on tota painoakin rutkasti liikaa. Olisko liikkuminen mitään. Esim. meillä ei ole mitään pelikoneita, ne on ihan turhia. Lapset hoikkia, niinkuin kuuluukin.

[QUOTE="vieras";26271408]Aikamoisia pontsoja suurin osa lapsista. Itse kun olin 13v niin olin 162cm ja painoin 45kg ja olin ihan normaalipainoinen, en edes laiha. Ja kamalan isoja jalkojakin. 11v tytölläni jalka 34 :D

Todella pitkiä teidän lapset myös, näköjään mättöruoalla kasvettu kun on tota painoakin rutkasti liikaa. Olisko liikkuminen mitään. Esim. meillä ei ole mitään pelikoneita, ne on ihan turhia. Lapset hoikkia, niinkuin kuuluukin.[/QUOTE]

TAi siis kengän kokoa tarkoitin. Ja tuo jonka poika 163/47 jota monet päivittelee laihaksi, niin minusta ihan normaalipainoinen. Kun taas 163/60 ei normaali lapsella.

[QUOTE="vieras";26271420]TAi siis kengän kokoa tarkoitin. Ja tuo jonka poika 163/47 jota monet päivittelee laihaksi, niin minusta ihan normaalipainoinen. Kun taas 163/60 ei normaali lapsella.[/QUOTE]

Meidän 154cm ja 42kg pojalle toivottiin lisää kiloja, kun käytiin lastenpolilla eilen. Kai tuo on aika hoikka tapaus. Liikkuu aivan älyttömän paljon.

[QUOTE="vieras";26271617]Meidän 154cm ja 42kg pojalle toivottiin lisää kiloja, kun käytiin lastenpolilla eilen. Kai tuo on aika hoikka tapaus. Liikkuu aivan älyttömän paljon.[/QUOTE]

Oikeesti?! Meidän samanpituinen poika painaa 35kg, eikä ole mielestäni liian laiha.

Yhteistyössä