Paljonko sulle pitäisi maksaa, että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mulle pitäisi maksaa hirmusti, riittäiskö edes 500 euroa, ja omiani en silitä, ja liinavaatekaapissa tekee tiukkaa. Tuotakin tarkoitusta varten tosin voisi palkata siivoojan ;-D. Ne kyllä silittääkin sillä reilun 30 kympin tuntipalkalla, tehtäviksi töiksi voi sopia vaikka silittämisen + jotain muuta mitä haluat tehtäväksi.
Siivoojat vaan ei tule tähän aikaan illasta. Ja mun on pakko olla kotona, jos tänne joku tulee, koska puudeli ei päästä vieraita sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kunnon illallinen sinun tekemää ruokaa, kiinalaista tai thairuokaa. :p Ja dogipussilla vielä kotiinkin viemisiä. :D
:o :o :o Hitsi, tuo kyllä sopisi. Mä taas rakastan laittaa ruokaa ja voisin kokkailla useamminkin kuin mitä itse edes jaksetaan syödä :p Valitettavasti lupasin likan lakanat huomisaamuksi, joten ainakin osa noista on pakko silittää tänään. Pitää varmaan ottaa lauta ja rauta telkkarin ääreen, kohta alkaa Pakokin.

Nii ja oikeesti en tulis, vihaan meinaan minäkin silittämistä ylikaiken. :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mahtuu ne kaappiin ilman silittämistä jos ne rullaa.
Tässä kämpässä on ihan järkyttävän vähän kaappitilaa :/

Niin, no toi on se vanhan interrail pakkaustapa.. kamat rullalle niin pysyy siistinä ja mahtuu pieneen tilaan. Puolta pienempään tilaan kuin viikattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, no toi on se vanhan interrail pakkaustapa.. kamat rullalle niin pysyy siistinä ja mahtuu pieneen tilaan. Puolta pienempään tilaan kuin viikattuna.
Junnun huoneessa on 2,5 metriä kaappitilaa pelkästään tankovaatteille. Sille kaapille voisi kyllä tehdä jotain eli hankkia sinne jotain sellasia koritsydeemejä.

Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
No jos kahvit keität ja tuoretta pullaakin pöydässä, niin voisihan tuota ajatella. Vai pitäisköhän sun hankkia ehkä mankeli :whistle:
Mulla on mankeli, mutta siitä on se kangas rikki :( Pitää varmaan hankkia uusi, kun vaan keksisin, mikä kauppa niitä myy. Kahvia löytyy, mutta pullaa ei valitettavasti ole edes pakkasessa :ashamed:

Mankeliliinaa saa ihan kangaskaupoistakin. Ja ihan sillä nimelläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja ota iisisti:
Miksi ne pitäisi silittää? Meillä ei ole koskaan silitetty (eikä mankeloitu) vuodevaatteita, ja hyvin maistuu uni silti...

Täysi peesi, nehän rypistyy kuitenkin nukkuessa.

Lakanat on kuin uudet kun ne on silitetty ja puhtaitten, silitettyjen lakanoitten väliin on mukava hiipiä.

Yhteistyössä