Paljonko sulle pitäisi maksaa, että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
No jos kahvit keität ja tuoretta pullaakin pöydässä, niin voisihan tuota ajatella. Vai pitäisköhän sun hankkia ehkä mankeli :whistle:
Mulla on mankeli, mutta siitä on se kangas rikki :( Pitää varmaan hankkia uusi, kun vaan keksisin, mikä kauppa niitä myy. Kahvia löytyy, mutta pullaa ei valitettavasti ole edes pakkasessa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ota iisisti:
Miksi ne pitäisi silittää? Meillä ei ole koskaan silitetty (eikä mankeloitu) vuodevaatteita, ja hyvin maistuu uni silti...
Eivät mahdu liinavaatekaappiin, jos niitä ei silitä.

Mun mies voi tulla survomaan ne väkisin kaappiin. Se on hyvä siinä. :kieh:
Näkisitpä sen vaatekomeron :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kunnon illallinen sinun tekemää ruokaa, kiinalaista tai thairuokaa. :p Ja dogipussilla vielä kotiinkin viemisiä. :D
:o :o :o Hitsi, tuo kyllä sopisi. Mä taas rakastan laittaa ruokaa ja voisin kokkailla useamminkin kuin mitä itse edes jaksetaan syödä :p Valitettavasti lupasin likan lakanat huomisaamuksi, joten ainakin osa noista on pakko silittää tänään. Pitää varmaan ottaa lauta ja rauta telkkarin ääreen, kohta alkaa Pakokin.

Mulle pitäisi maksaa hirmusti, riittäiskö edes 500 euroa, ja omiani en silitä, ja liinavaatekaapissa tekee tiukkaa. Tuotakin tarkoitusta varten tosin voisi palkata siivoojan ;-D. Ne kyllä silittääkin sillä reilun 30 kympin tuntipalkalla, tehtäviksi töiksi voi sopia vaikka silittämisen + jotain muuta mitä haluat tehtäväksi.

Yhteistyössä