Mistä kohti te mittaatta vyötärön ympäryksen??? :attn:
Mie mittasin tuosta kapeimmalta kohdalta (4 senttiä navan yläpuolelta) 66 cm. Mutta navan kohdalla ympärys on 76 senttiä!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Vyötärönympärys on 65cm ja reiden ympärysmitta 48cm.
Pituutta mulla on 171cm ja painoa 54kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Miten vyötärönympärys mitataan? :Vyötärönympärys mitataan 1 - 2 cm navan yläpuolelta paljaalta iholta. Mittanauhan tulee olla vaakasuorassa eli yhtä korkealla edestä, takaa ja sivuilta. Mitattaessa painon tulee olla tasan molemmilla jaloilla. Ensin hengitetään sisään ja sitten ulos ja mittanauhan lukema katsotaan uloshengityksen lopuksi. Mittanauha ei siis saa kiristää eikä olla liian löysällä.
HUOM! Naisilla toi vyötärönympäryksen mittauskohta ei aina todellakaan ole kapeimmassa kohtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja laihiksella:Kiinnostas tietää ja miten pitkiä olette ja paljonko painatte?
Itse painan 56kg,pituutta 160cm,reiden paksuus paksuimmalta kohdalta 54cm ja vyötärö vielä 75cm.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja Miten vyötärönympärys mitataan? :Vyötärönympärys mitataan 1 - 2 cm navan yläpuolelta paljaalta iholta. Mittanauhan tulee olla vaakasuorassa eli yhtä korkealla edestä, takaa ja sivuilta. Mitattaessa painon tulee olla tasan molemmilla jaloilla. Ensin hengitetään sisään ja sitten ulos ja mittanauhan lukema katsotaan uloshengityksen lopuksi. Mittanauha ei siis saa kiristää eikä olla liian löysällä.
HUOM! Naisilla toi vyötärönympäryksen mittauskohta ei aina todellakaan ole kapeimmassa kohtaa.
Ei siis sitä kapeinta kohtaa vaan 1-2cm navasta ylös!
ompa hyvä että jollain muullakin on vyötärö enemmän kuin 70cm, tunnen itseni aivan patukaksi kun en saa ympärystä pienemmäksi! Sanokaa että se voi olla rakenteesta kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Vyötärö 2 senttiä navan yläpuolelta 80 senttiä.
Reisi paksuimmasta kohdasta 52.
Ja muuten 170 senttiä ja 60 kiloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:Mä olen varmaan ainoa [/b]REISILÄSKI![]()
Pituus-paino hyvä suhde ja vyötärön ympärys kiva, mutta reidet 58 cm ja joskus olleet yli 60 cm reilusti vaikka olen silloinkin ollut vielä painoindeksissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:150 cm 43 kiloa, vyötärö 63,5 cm ja reisi 50cm.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:150 cm 43 kiloa, vyötärö 63,5 cm ja reisi 50cm.
kylläpä olet anorektinen!! hyi!! *yöks*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:150 cm 43 kiloa, vyötärö 63,5 cm ja reisi 50cm.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:150 cm 43 kiloa, vyötärö 63,5 cm ja reisi 50cm.
Enkä ole.