Paljonko sinun vyötärön ympärysmitta on ja reiden mitta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihiksella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vyötärönympärys mitataan 1 - 2 cm navan yläpuolelta paljaalta iholta. Mittanauhan tulee olla vaakasuorassa eli yhtä korkealla edestä, takaa ja sivuilta. Mitattaessa painon tulee olla tasan molemmilla jaloilla. Ensin hengitetään sisään ja sitten ulos ja mittanauhan lukema katsotaan uloshengityksen lopuksi. Mittanauha ei siis saa kiristää eikä olla liian löysällä.

HUOM! Naisilla toi vyötärönympäryksen mittauskohta ei aina todellakaan ole kapeimmassa kohtaa.

kyllä porukka tosiaan mittaa päin peetä vyötärönsä...täällä sanotut painot/pituus suhteútettuna "muka"vyötärön mittaan ei VOI yksinkertaisesti pitää paikkaansa. Muutamilla siis...ei se ole se KAPEIN kohta siinä tissien alla...vattu jos painetaan 80kg ja pituutta alle 170cm, ni ei taatusti vyötäro oo alle 75cm...

Alkuperäinen kirjoittaja Miten vyötärönympärys mitataan? :
Vyötärönympärys mitataan 1 - 2 cm navan yläpuolelta paljaalta iholta. Mittanauhan tulee olla vaakasuorassa eli yhtä korkealla edestä, takaa ja sivuilta. Mitattaessa painon tulee olla tasan molemmilla jaloilla. Ensin hengitetään sisään ja sitten ulos ja mittanauhan lukema katsotaan uloshengityksen lopuksi. Mittanauha ei siis saa kiristää eikä olla liian löysällä.

HUOM! Naisilla toi vyötärönympäryksen mittauskohta ei aina todellakaan ole kapeimmassa kohtaa.

Ei siis sitä kapeinta kohtaa vaan 1-2cm navasta ylös!

Alkuperäinen kirjoittaja laihiksella:
Kiinnostas tietää ja miten pitkiä olette ja paljonko painatte?
Itse painan 56kg,pituutta 160cm,reiden paksuus paksuimmalta kohdalta 54cm ja vyötärö vielä 75cm.

Paino 75kg ja pituus 160cm.
Reisi 55cm, vyötärö 94cm.

Mä olen varmaan ainoa [/b]REISILÄSKI :(
Pituus-paino hyvä suhde ja vyötärön ympärys kiva, mutta reidet 58 cm ja joskus olleet yli 60 cm reilusti vaikka olen silloinkin ollut vielä painoindeksissä.

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja Miten vyötärönympärys mitataan? :

Ei siis sitä kapeinta kohtaa vaan 1-2cm navasta ylös!

No toi oli mulle positiivinen yllätys. Mulla siinä OIKEASSA kohtaa navan yläpuolella 82 cm, mutta aina olen mitannut paljon alempaa ja ihmetellyt, että miten mulla vyötärönympärys voi olla lähellä sataa! Huh. mikä helpotus. En ookaan sitten niin lihava..

olen 160cm ja 54kg. Vyötärö jenkkakahvojen kohdalta 80cm :o ja reisi paksuimmasta kohdasta 50cm. Tosin nyt on hiukan tuota turvoitusta vatsassa...

*MUOKS* vyötärö 2cm navan yläpuolelta 70cm

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Vyötärö 2 senttiä navan yläpuolelta 80 senttiä.
Reisi paksuimmasta kohdasta 52.

Ja muuten 170 senttiä ja 60 kiloa.
ompa hyvä että jollain muullakin on vyötärö enemmän kuin 70cm, tunnen itseni aivan patukaksi kun en saa ympärystä pienemmäksi! Sanokaa että se voi olla rakenteesta kiinni...

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Mä olen varmaan ainoa [/b]REISILÄSKI :(
Pituus-paino hyvä suhde ja vyötärön ympärys kiva, mutta reidet 58 cm ja joskus olleet yli 60 cm reilusti vaikka olen silloinkin ollut vielä painoindeksissä.

Reisiin kertyy sitä hyvää rasvaa, joten ole ihan tyytyväinen, olet terveellisen muotoinen. =)

Ennen raskautta. Pituus 175cm. Paino 64 kiloa. Vyötärö 73 cm. Reisi oli jotain päälle 50 senttii. Reidet on aina ärsyttävimmät kun haluisin ne sisäreiden ylimääräset rasvat pois!

Itse olin ennen raskautta 55 kg ja 173 cm. (parhaimmillani olin 52 kg (nam).
Vyötärö oli jotain 76 tai 78 senttiä !!!!!! Olen hirveän leveä lankku, joten selittyisi varmaan sillä tuo järjetön luku
Nykyään painoa yli 70 kg ja vyötäröä en edes uskalla mitata, yli 100. :'(
Olen laihiksella ja se on yhtä jojottamista tällä hetkellä. :snotty:

Yhteistyössä