paljonko sinulla ja miehelläsi on yhteensä tällä hetkellä rahaa tileillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laskut maksettu. Tänään pankki veloitti lyhennyksen ja käyttötileillä yhteensä ~900
Perjantaina tulee palautuksia ja miehelle palkka puolessa välissä kuuta mä saan loppukuusta.

säästötileillä yhteensä ~5000 ja meilläkin on velkaa ihan riittävästi. :D

Hmm... Kyllä ihmiset taitaa aika mukavasti tienata... En tajunnutkaan kuinka vähän me oikeastaan saadaan... :/ (tosin olen itse hoitovapaalla) En tiedä tästä hetkestä, mutta yleensä meille jää laskujen jälkeen kuussa noin.800e käyttöön.

Jos poistus tästä ketjusta takavasemmalle, ei edes kehtaa sanoa nyt laskujen maksun jälkeen. En voi ymmärtää, että ihmisillä on tuollaisia summia tilillä. Olen kai väärällä alalla.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Jos poistus tästä ketjusta takavasemmalle, ei edes kehtaa sanoa nyt laskujen maksun jälkeen. En voi ymmärtää, että ihmisillä on tuollaisia summia tilillä. Olen kai väärällä alalla.. :ashamed:

Juu sama juttu.. en taida kuulua tähän ketjuun ollenkaan, käyttiksellä kun on yhteensä joku vajaa 200 ja säästötiliä ei oo...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Käyttötileillä näkyis olevan yhteensä 2834,03euroa... Minun säästötilin summaa taas en täällä levittele :whistle: :xmas: Nii, miehen Nordean käyttötilin summaa en tiä.

Oletko saanut perintöä vai mistä sulla rahaa riittää, kun luulis kaiken menevän kurkusta alas?

Saamme olla tosi tyytyväisiä. Meillä on muutama satatuhatta tileillä. Mutta muistakaa, et raha ei tuo onnea, eikä sitä voi myöskään ostaa. Olemme tosin kyllä tosi onnellisiakin, mutta olisimme varmaan ilman tuollaisia summiakin. Rakkautta riittää perheessämme ja saan olla siitä tosi kiitollinen Luojallemme.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:

Mä olen ainakin tosi kova säästämään. Saan tälläkin hetkellä helposti säästettyä jopa 500 ?/kk eikä tee edes tiukkaa. Eli tuleehan tuosta esim. vuodessa iso summa. Mitä sä sitten tienaat, jos alan vääryyttää epäilet?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Käyttötileillä näkyis olevan yhteensä 2834,03euroa... Minun säästötilin summaa taas en täällä levittele :whistle: :xmas: Nii, miehen Nordean käyttötilin summaa en tiä.

Oletko saanut perintöä vai mistä sulla rahaa riittää, kun luulis kaiken menevän kurkusta alas?

Totta turiset. Mutta tokkopa nuo salaperäiset rahat nyt itse tienattuja on. Naurattaa vaan, kun niistä pitää mainita, mutta koskaan ei kerrota summia. Aa, vetikö tää sitä viinaa..mä ihmettelinkin miten siihen riittää rahat.

Yhteistyössä