Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:4500noin vain jäljellä, säästöt menee aina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miehellä 60 000 mulla 4 700
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Jos poistus tästä ketjusta takavasemmalle, ei edes kehtaa sanoa nyt laskujen maksun jälkeen. En voi ymmärtää, että ihmisillä on tuollaisia summia tilillä. Olen kai väärällä alalla.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Käyttötileillä näkyis olevan yhteensä 2834,03euroa... Minun säästötilin summaa taas en täällä levittele:xmas: Nii, miehen Nordean käyttötilin summaa en tiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Jos poistus tästä ketjusta takavasemmalle, ei edes kehtaa sanoa nyt laskujen maksun jälkeen. En voi ymmärtää, että ihmisillä on tuollaisia summia tilillä. Olen kai väärällä alalla.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Käyttötileillä näkyis olevan yhteensä 2834,03euroa... Minun säästötilin summaa taas en täällä levittele:xmas: Nii, miehen Nordean käyttötilin summaa en tiä.
Oletko saanut perintöä vai mistä sulla rahaa riittää, kun luulis kaiken menevän kurkusta alas?