paljonko sinulla ja miehelläsi on yhteensä tällä hetkellä rahaa tileillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä noin 800? ja juuri maksoin vinon pinon laskuja. Tänään tuli kotihoidontuki ja miehellä palkkapäivä tulevana perjantaina. Plus veronpalautuksia tulossa ihan mukavasti :) ihanaa kun pitkästä aikaa on rahatilanne näin hyvä..voi siis alkaa miettimään vähän jouluostoksiakin

Jos ei säästöjä lasketa niin semmonen 185 euroa. Käteistä n. 40 euroa, huomenna tulee 150 euroa lisää. Laskut maksettu, joululahjat ostettu ja säästöön pistin pari sataa. Sitten 10. päivä tulee palkka että hyvin pärjäillään. Veronpalautukset menee säästöön.

No oisko mulla lähemmäs 2000 ? käyttötilillä ja sitten säästötilillä 8000 ?. Miehellä käyttötilillä varmaan jotain toista tonnia, toisesta tilistä en tiedä.

Jos ei säästöjä lasketa niin 1400? käyttötileillä yhteensä..
Kaikki tämän kuun laskut on maksettu ja mies saa puolenkuuntienoilla vielä palkan, mulla tullut jo.. Silti kuun lopussa ei montaa kymppiä oo jäljellä.. onneks tässä kuussa saadaan vielä veronpalautukset..

Käyttiksellä joku 4000 euroa (pitäis taas siirtää säästöön), ja sitten lisäksi n. 20 000 säästötilillä. Asumme vuokralla, niin siksi säästetään tilille, muutenhan ne ylimääräiset toki laitettaisiin lyhennyksiin.

Miten te pystytty säästämään noin paljon? :D meillä eletään sen verran kädestä suuhun, ettei oikein mistään voida pihistää. Lapsen tili on kuitenkin hätävara jos oikein tiukkaa tekee..mutta varsinaista säästötiliä ei meillä ole :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten te pystytty säästämään noin paljon? :D meillä eletään sen verran kädestä suuhun, ettei oikein mistään voida pihistää. Lapsen tili on kuitenkin hätävara jos oikein tiukkaa tekee..mutta varsinaista säästötiliä ei meillä ole :(

Olin hyvä palkkaisessa työssä. Niiltä ajoilta on säästöt. Jäin työttömäksi, tai oikeastaan olen nykyään opiskelija. Käyttötili hiipuu pikku hiljaa, mutta tasaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja hee:
No oisko mulla lähemmäs 2000 ? käyttötilillä ja sitten säästötilillä 8000 ?. Miehellä käyttötilillä varmaan jotain toista tonnia, toisesta tilistä en tiedä.

paitsi että käyttötilillä tonni vähemmän :D

Yhteistyössä