Paljonko se pimppi löystyy? (synnytyksessä?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentaa jo valmiiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen synnyttänyt kaksi kertaa alakautta ( alle kolmikymppisenä,jos sillä oikeasti merkistystä on. :D) ,pienet repeämät molemmilla kertaa saanut. Aluksi alakerta tuntui kyllä hieman löysemmältä ekoissa yhdynnöissä, mutta en mä enää huomaa juurikaan eroa. Jonkin verran olen jumppaillut,pitäisi ottaa ihan päivittäiseksi tavaksi....

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän nyt realismia peliin;29805999:
Mistä päättelit, että synnyttänyt nainen on muka tarpeeksi iso fistaukseen? En voisi kuvitellakaan, että mun alapäähän tungettaisiin kokonainen nyrkki. Huutaisin tuskasta jos sellaista yritettäisiin.

Liikun porukoissa jossa tällaisia harrastetaan ja tämä on ihan meidän yhteinen havainto, mitä asiasta on puhuttu. Hämmästyttävän paljon sinne mahtuu kun on äärimmäisen kiihottunut tarpeeksi kauan. Ei mulla ainakaan onnistunut ennen, ei toivoakaan ja ihan sama mies vieläkin on.

Sori mutta nyrkki ei tuonne mahdu vaikka kaksi lasta olen synnyttänyt. Jos siis ilman änkemistä ja satuttamista sen yrittää tehdä. Ketä vaanhan siihen pystyy mutta että sattuuko tai jopa repeääkö. Itseasiassa ei se vauvan pääkään paljoa sitä isompi ole kun vauvan kallo myötäilee eli siis antaa periksi vähän. Synnytys sattui ihan helvetisti, joten ei kiitis nyrkkejä. Toki jollekin oikein löystyneelle voi onnistua. Leveälanteisemmilla on kuulemma luonnostaankin vähän leveämpi yleensä. Itse olen kapealanteinen ja pieni.

Fdsa...ja tottakai jos olet synnyttänyt ja alapää ei ole palautunut, etkä oikeastaan edes anna sen palautua kun tunget sinne ties mitä jotta se tottuu isoon tavaraan. Kyllä keho tottuu ja synnytyksen jälkeenhän on tietysti löysempi jonkin aikaa. Jos treenaamisen sijasn venytätkin sitä, tottakai se jää suuremmaksi. Vähän kun nämä kaulan venyttäjönaiset. Naisen vaginalla kestää helposti vuosikin palautua ja siihen tarvii myös treeniä usein. Ei ne lihakset itsestään palaudu. Sitä ennen on turha sania mitään.

Yhteistyössä