Paljonko se pimppi löystyy? (synnytyksessä?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentaa jo valmiiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Masentaa jo valmiiksi

Vieras
Mies ei koske muhun nyt tikullakaan ja varmaan tämän ensimmäisen lapsen jälkeen se vaihtaa mut yhteen kameliin.. :(

Seksi ei siis ole sujunut oikein ennen tätä raskautta ja pelottaa miten se tulee hylkimään mua vielä lisää synnytyksen jälkeenkin, kun paikat venyy..kuulemma, tai niin olen kuullut.
Olen koittanut puhua tästäkin miehelle, mutta se vaan sivuttaa aiheen. Silti aina vitsailee (vahingossA) synnyttäneistä naisista.. Tuntuu pahalta.
No niin, Voi kun olisikin noin.

Mun itsetunto vaan on poljettu jo ihan pohjamutiin. Koen olevani niin ruma, epäseksikäs ym. Viim. 2,5 vuotta olen saanut lähestulkoon vaan pakkeja mieheltä, torjuu mut aina. Seksiä vaan sillon ku sitä ehkä haluttaa tai riidan päätteksi kun polen asiasta niin kovin itkenyt.

Ahdistaa, että jos mies pitää mun alapäätä sitten synnytyksen jälkeen iljettävänä. Vielä jos se repeääkin.. :(
Tuskin se ymmärtää että mä olen sieltä meidän yhteisen lapsen pusertanut ulos.
tympii että olen miehen mielestä pilalla jo näin nuorena, olen nyt 23 ja mies muutaman vuoden vanhempi.

Paljonko se emätin löysyy sitten keskimäärin, voiko sitä parantaa muuten kuinleikkauksella?

Nopeasti se palautuu entisiin mittoihinsa. Mitä nuorempi, sen paremmin paikat palautuvat (noin kärjistäen, poikkeuksia toki on suuntaan ja toiseen). Lantiopohjalihasten jumppaaminen edistää palautumista.

Mietinpähän vaan, miksi helvetissä olette tuollaiseen suhteeseen päätyneet lapsen tekemään?

Entistä ehompi se on synnytyksen jälkeen, nimimerkillä kolme alakautta. Repeämät ommellaan kokoon, eikä niitä paranemisen jälkeen edes huomaa. Pyydä laittamaan se kuuluisa yksi tikki liikaa ;)

Pimppi vain paranee synnytyksen jälkeen. Lapsen saanti lähentää puolisoita. Tosin, jos mies osallistuu synnytykseen, hän saattaa säikähtää seksihommia joksikin aikaa. Saattaa pelätä, et vaimo on kohta taas raskaana. Tsemppiä kehiin ! :-)

Tätä asiaa kannattaisi kysyä jostain isivaltaiselta palstalta. Täällä yksi mamma toisensa jälkeen kivenkovaan pokkana väittää että "no ei mun tavara löystynyt yhtään" vaikka se löystyy KAIKILLA.

Tai että "miehen mukaan ei ole löystynyt". No aika tyhmä mies saa olla jos parisuhteessa menee möläyttämään että no onpas tavarasi löystynyt. Yhtä hyvin voisi ampua itseään jalkaan. Fiksu mies ei paskanna omaan pesään vaan valehtelee mieluummin tai on sanomatta mitään.

Tätä asiaa kannattaisi kysyä jostain isivaltaiselta palstalta. Täällä yksi mamma toisensa jälkeen kivenkovaan pokkana väittää että "no ei mun tavara löystynyt yhtään" vaikka se löystyy KAIKILLA.

Tai että "miehen mukaan ei ole löystynyt". No aika tyhmä mies saa olla jos parisuhteessa menee möläyttämään että no onpas tavarasi löystynyt. Yhtä hyvin voisi ampua itseään jalkaan. Fiksu mies ei paskanna omaan pesään vaan valehtelee mieluummin tai on sanomatta mitään.

eiköhän sen voi jokainen tuntea ihan omin sormin onko löystynyt vai ei. itse ainakin tunnen sen etten ole löystynyt

Oksentaessa, juostessa tai yskiessä tulee pissat housuun. Synnytyksestä on jo useampi vuosi aikaa. Vaiva alkoi n.2v. synnytyksen jälkeen. En ole varma johtuuko siitä.

[QUOTE="kiukku";28837630]Oksentaessa, juostessa tai yskiessä tulee pissat housuun. Synnytyksestä on jo useampi vuosi aikaa. Vaiva alkoi n.2v. synnytyksen jälkeen. En ole varma johtuuko siitä.[/QUOTE]

kannattais ehkä treenata lantionpohjalihaksia

Miks muuten monet sanoo et naisen alapää paranee/tulee siis paremmaksi synnytyksen jälkeen? Ja seksielämä paranee? Miksi?

Joillain naisilla alapää on vähän "löysempi" ilman mitään synnytyksiäkin ja huomaavat treenata vasta synnytyksen jälkeen, kun saavat kehoituksen neuvolasta. Alapää on lihas jota voi treenata. Toisilla taas kai tikkaaminen voi tehdä siitä suuaukosta kai vähän kireämmän. Mutta nimenomaan se treeni. Jos ei treenaa tai edes harrasta seksiä (säännöllinen seksielämä myös pitää lihaskuntoa yllä, mutta toki hyvä on myös kuivaharjoittaa), niin ilmankos tulee pissat housuun ja tuntuu löysemmältä.

ennen oli vaikea saada sisälle suoraan mutta lapsen tekemisen jälkeen menee heittämällä (onneks)
suuaukko on aina meillä isompi ja jotenki "suorempikin" tuntuu olevan muttei se kyllä menoa ole
vaivannut. kunnon jumpalla saa varmaan ihmeitä aikaan, miksei leikkauksellaki ääritapauksessa,
meillä ei näitä jumppia ole koskaan tehty eikä edes mietitty.(valitettavasti)

mutta näinhän sen kuulukin mennä, nuorena kivaa ja vanhana muistellaan :)

stempiä teille.

En tiedä miten on mahdollista mutta itsellä paikat on "paremmassa" kunnossa synnytyksen jälkeen.
Yllätyin iloisesti jossain vaiheessa kun huomasin että saan orgasmin jopa pelkässä yhdynnässä! :P Sitä ei ole tapahtunut ennen synnytystä kertaakaan.
Tunto on jotenkin herkempi ja ei ainakaan löysemmältä paikat tunnu. Miehenkään mielestä.

Nyt on toinen lapsi tulossa ja vähän jännittää miten tällä kertaa käy ja palautuuko yhtä hyvin.

Joillain kuulemma on paikat "tiukentuneet" jos on pahasti revennyt ja limakalvot arpeutuneet.
En usko että silloin kyllä tuntoaisti ainakaan paranee :/

Kai se riippuu et mistä repee. Itselle tuli ekassa synnytyksessä toisen asteen repeämät. Välilihaan pieni repeämä alaviistoon ja sit emättimen sisälle joku repeämä. Paljon tikkejä, mutta istuin jo osastolla ihan hyvin ja paranin nopsaan. Ilmeisesti tuo sisäpuolen repeämä vaikutti jotenkin, kun ei mulla ainakaan ole tunto herkistynyt, ei nyt huonontunutkaan kumminkaan.
Toisessa synnytyksessä tuo emättimen etuseinämä koki taas jotain vauriota ja kudos antoi periksi ja nyt se etuseinä "pussittaa" vähän, eikä tule tuosta millään jumpalla nousemaan. Onneksi ei haittaa seksielämää tai muuta normaalia eloa ja oloa.
Tuntoherkkyyttä siinä ei valitettavasti kauheesti ole, mut en olekaan koskaan saanut pelkässä yhdynnässä orkkua, että en tiedä mitä menetän ;)

Mulla ainaki tuntoaisti parani synnytyksen jälkeen. Tiukkuuteen tuskin vaikutti sitä taikka tätä.

Mutta on sullä pölhö ukko. Minkä ihmeen takia oot sen kans ja minkä takia päädyitte lapsen tekemään?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Yhdestä lapsesta nuorena (noin alle kolmikymppisenä) se pimperoosa ei löysty käytännössä yhtään. Ja useampaa olen koittanut, kiitos kyllä. Mutta sitten kun ikä menee sen neljänkympin tienoille, jopa yli tai että tekee useamman lapsen niin joooooo.... löystyy kyllä. Ja kun se löystyy, niin kukaan ei arvioi että paljonko. Riittää että se nyt vaan on löysä.

Yhdestä lapsesta nuorena (noin alle kolmikymppisenä) se pimperoosa ei löysty käytännössä yhtään. Ja useampaa olen koittanut, kiitos kyllä. Mutta sitten kun ikä menee sen neljänkympin tienoille, jopa yli tai että tekee useamman lapsen niin joooooo.... löystyy kyllä. Ja kun se löystyy, niin kukaan ei arvioi että paljonko. Riittää että se nyt vaan on löysä.

Löysyydestä valittaa vain pienimunaiset...

Yhteistyössä