Paljonko saat pisteitä suomenkielisestä Asperger-testistä?

  • Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti
dd
Älkää KOSKAAN diagnosoiko itseänne tuollaisella testillä!
Kys. oireet/piirteet voivat liittyä myös muihin häiriöihin, siksi tuloksia ei tule ottaa todesta, ellei sitten ymmärrä todella testien merkitystä ja sairauksien yhteyksiä, etenkin erotusdiagnooseja.

Lääkärille voi silti mennä, jos haluaa mielenrauhan.


Tulokseni:
testipistemääräsi on 98 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
Ja nämäkin pistemäärät siksi, että minulla on muita sairauksia jotka aiheuttavat Aspergerin tyyppisiä oireiluja, vastasin siis tavallaan väärin testiin, olisi pitänyt unohtaa se sairaus...
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Älkää KOSKAAN diagnosoiko itseänne tuollaisella testillä!
Kys. oireet/piirteet voivat liittyä myös muihin häiriöihin, siksi tuloksia ei tule ottaa todesta, ellei sitten ymmärrä todella testien merkitystä ja sairauksien yhteyksiä, etenkin erotusdiagnooseja.
Älä huoli, ymmärrän kyllä, ettei nettitestillä saa yhdenpitävää tulosta. Minun korkea pistemääräni voi johtua myös siitä, että olin ns. "lahjakas" lapsi. Ikätoverit vieroksuivat, hengailin vanhempien ihmisten kanssa jne. Tietenkään korkea äo ei poissulje AS:n mahdollisuutta.
 
maalainen
Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 48 sekuntia ja testipistemääräsi on 73 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 ja vastausten keskiarvo on tällä hetkellä 94.
 
vähän outo
Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 21 sekuntia ja testipistemääräsi on 95 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 ja vastausten keskiarvo on tällä hetkellä 94. Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!
 
142 ja olen jo kauan epäillyt että minulla olisi Aspergerin syndrooma, olen tuon testin tehnyt aiemminkin ja aina olen saanut yli 140. Myös ulkomaalaisista testeistä tulee aina samanlaisia tuloksia. Kaikki oireet ym. on minulla.
 

Yhteistyössä