U
ulalla
Vieras
Siis kun saan nyt äitiyspäivärahan ja asumistuen, päiväraha ei kuulemma putoa kun on jo minimi mutta asumistuki saattaa pudota, onko siis joku raja mitä saa tienata vai?
Aloitan siis osa-aikatyön.
Aloitan siis osa-aikatyön.