"mievain"
Mulla joku parisataa. Sillä pitäis ostaa bensaa ja yks läheisen ihmisen lahja. Siis ruoan lisäksi. En tarkoita, että nyt olisin tiukilla - pärjään tuolla kyllä mutta jotenkin kuvittelin että rahaa olisi tässä vaiheessa kuuta enemmän jäljellä kun sain täyden palkan. Kohta on Kelan rahat edessä kun jään äitiyslomalle, mitenköhän ihmeessä saan rahat riittämään...?
Huolettaa kun tuntuu, että ruokakauppaan menee älyttömästi rahaa. Ja sitten kaupasta tullessa tuntuu että päivän-parin päästä pitäisi hakea jo lisää kun ei tullut "mitään" ostettua... Kaikille päivillekö pitäisi ostaa joku liha? Vähänkö tulee kalliiksi? Miten itse suunnittelette viikoksi; esimerkkejä viikon ruoista ja ruokalistoista?
Huolettaa kun tuntuu, että ruokakauppaan menee älyttömästi rahaa. Ja sitten kaupasta tullessa tuntuu että päivän-parin päästä pitäisi hakea jo lisää kun ei tullut "mitään" ostettua... Kaikille päivillekö pitäisi ostaa joku liha? Vähänkö tulee kalliiksi? Miten itse suunnittelette viikoksi; esimerkkejä viikon ruoista ja ruokalistoista?