paljonko pyytäisin puuha-peten koneista

viera
no kuopio on tossa kaikkein lähin paikka
leluista saa kyllä kuvia muta en kyllä tiä paljonko näiskä kannattaisi pyytää mutta saa sitä ehdotella
en ole näitä vielä kuvannut. kun mietin että jos huuto-nettiin laittas mut yksitellen vai pakettina

tässä siis on

-rolle
-pusku
-kaivuri
-hyrre
-nosse
-liila (olikohan tämä mini)
-ja vaalean keltainen kippi???

-myös puuha pete hahmo löytyy ja jotain pientä merkki,saha,portaat
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 19:21 viera kirjoitti:
no kuopio on tossa kaikkein lähin paikka
leluista saa kyllä kuvia muta en kyllä tiä paljonko näiskä kannattaisi pyytää mutta saa sitä ehdotella
en ole näitä vielä kuvannut. kun mietin että jos huuto-nettiin laittas mut yksitellen vai pakettina

tässä siis on

-rolle
-pusku
-kaivuri
-hyrre
-nosse
-liila (olikohan tämä mini)
-ja vaalean keltainen kippi???

-myös puuha pete hahmo löytyy ja jotain pientä merkki,saha,portaat

hmm.. en oikein yhtään osaa sanoa. katselen sit huuto.netistä! laita ensin yksitelleen ja ne sit mit ei mee niin paketissa keskenään. silleen mä laittaisin. tosin jos ei jaksa alkaa jahkaamaan moneen kertaan, niin laita suoraan pakettina. tai sit voit tarjota suoraan minulle :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 19:29 AnnaManna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 19:21 viera kirjoitti:
no kuopio on tossa kaikkein lähin paikka
leluista saa kyllä kuvia muta en kyllä tiä paljonko näiskä kannattaisi pyytää mutta saa sitä ehdotella
en ole näitä vielä kuvannut. kun mietin että jos huuto-nettiin laittas mut yksitellen vai pakettina

tässä siis on

-rolle
-pusku
-kaivuri
-hyrre
-nosse
-liila (olikohan tämä mini)
-ja vaalean keltainen kippi???

-myös puuha pete hahmo löytyy ja jotain pientä merkki,saha,portaat

hmm.. en oikein yhtään osaa sanoa. katselen sit huuto.netistä! laita ensin yksitelleen ja ne sit mit ei mee niin paketissa keskenään. silleen mä laittaisin. tosin jos ei jaksa alkaa jahkaamaan moneen kertaan, niin laita suoraan pakettina. tai sit voit tarjota suoraan minulle :D
no saa niitä tarjouksia kyllä tehdä? säästyis se vaiva ettei tarvis ollenkaan huuto-nettiin näpytellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 19:33 AnnaManna kirjoitti:
nää siis ei ole hiekkaleluja?

minkälaiset on hiekkalelut =)

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=52419172

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53021149

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53051617

latoin tuohon muutaman eli tälläistä ja samankokoista löytyy mutta siis 7kpl
 
juu, no kannattaa varmaan sun laittaa ne tuonne huuto.nettiin. itse olisin tarjonnut 30e koko paketista ja sit ovelta olisin käynyt hakemassa (sillä edellytyksellä että kuopiossa asutte).. ei taida kuitenkaan tuolla hinnalla lähteä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 19:49 Sitruuna82 kirjoitti:
Mie olisin kiinnostunut ja kuopiossa asutaan.Hyvä ois tietysti nähdä ne ensin mutta 40euroa tarjoan jos ovat hyväkuntosia.
kuvia voin kyllä laittaa jos annat sähköpostiosoitteen toisin menee ehkä huomiseksi toi kuvien ottaminen,
lelut ovat kyllä ihmeen hyvässä kunnossa eikä maalitkaan kuluneet pois vaikka tuo poika onkin välillä vähän rajusti leikkinyt.
mutta kaikki erinomaisessa kunnossa.
 

Yhteistyössä