Paljonko pitäisi pyytää käytetystä reimatecistä nettikirppiksellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nonna"

Vieras
Olen tuon aikoinani uutena ostanut mutta en nyt muista miltä vuodelta (mut ei nyt mikään ikäloppu kuitenkaan)

en ole ikinä reimateciä myynyt kun tämä on ollut meidän ainut haalari sitä merkkiä.
Niin paljonko kehtaisi pyytää?

Apuja :) Kun en tiedä yhtään millasissa hinnassa pyörivät.
Onko 20e liian vähän 50e liikaa? Uutenahan nuo nyt kuitenkin maksavat maltaita ja meillä yhdellä lapsella pidetty.

Mä olen maksanut 8-30e ehjästä ja siististä haalarista. 8 euron haalari oli jo jostain vanhemmasta mallistosta ja sellainen hyvin "perus"haalari, ei niin värikäs ja nätti kuin uudemmat haalarit. 30 euron haalari taas on ollut uudehko ja eritäin hyvässä kunnossa ilman havaittavaa kulumaa. Loput jotain siltä väliltä :)

välikausi vai talvihaalari?

Vk-haalarista maksoin just 8e (hyväkuntoinen) talvihaalarista voisin maksaa max 25e ja sillon pitäs olla suht uus ja hyväkuntoinen.

sun puvusta se 20 e on varmaan aika maximi mitä kannattaa pyytää jotta kaupaks menee.

No,enpä maksais käytetystä kyllä esim.tota 50e,ku kaupasta saa uuden puvun halvemmalla...

Meil on käytettynä ostettu reimatecin vauva haalari,makso 8e kirpparilla..Ton verran voin siin ja siin maksaakki moisesta.

Mulla on talvihaalari eikä tosiaan mitään vikaa. Tietty kun nettiin laitan (kun viä tietäs mille niistä kaikista lukuisista myyntipalstoista) niin postikuluthan vielä lisäävät ikävästi hintaa. Mutta pitää katsoa nyt. Jos ei mene niin tietää että hinta liian korkea :)

[QUOTE="shihtzu";27136416]Missä muka myydään Reimatecin haalareita alle 50€, siis uusia, sillä en ole koskaan moisiin törmännyt, ei täällä ainakaan myydä.[/QUOTE]

Kärkkäisellä kauden jälkeen poistomyynnissä. Riihimäen keskustan lastenvaateliikkeen "poistopäivillä", Reiman myymälässä Parkanossa. Zeppelinin isossa lastenvaatekaupassa. Monessa Cittarissa. Noissa mm. on ollut luokkaa 44 euro uusi haalari. Naurattaa kun jotkut pyytää 20 tai enemmän vanhoista.

[QUOTE="shihtzu";27136416]Missä muka myydään Reimatecin haalareita alle 50€, siis uusia, sillä en ole koskaan moisiin törmännyt, ei täällä ainakaan myydä.[/QUOTE]

Mä olen ostanut hintaan 49,50€ Turun seudulta. En nyt muista oliko Mylly, Skanssi vai mikälie, kun siitä on jo vuosi, ellei ylikin aikaa kun ko. puvun ostin :)

Yhteistyössä