Paljonko palkkaa nuorille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pikku Mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pikku Mii"

Vieras
Heippa!

Meillä naapurin tyttö ja sen kaveri (molemmat 15v) järjestää ohjelmaa mun tytön 9v synttäreille :) Naapurin äiti ehdotti ja musta tosi kiva idea, kun mulla täälä kaks pienempääkin..Mä järkkään siis tarjoilut ja otan päävastuun, mutta tytöt suunnittelee ohjelmaa, aarteenetsintää ym.tohon lähimetsään.. Kynsienlakkausta jne.. Tytöt ei vain osanneet sanoa paljonko haluais palkkaa tästä. Järjestävät ohjelmaa 2h. Mietin mikä ois sopiva summa, et tytöt saa vähän kesärahaa itselleen, ei liikaa eikä liian vähän :P Paljonko sä antaisit?

Meillä on suvussa tekemistä haikailevia saman ikäisiä ja työllistämme heitä kuusi euroa tunti olipa homma mikä vain. Vastaavassa kahden tunnin työssä summaa pyöristetään 15 euroon.

Mieluummin annan ihan rahana, tytöt kerää mahdollisesti mopoa tms.varten rahaa.. Ja kynsilakat tuovat itse :) Mä laitan tarjottavat ja ostan tietty pikkupalkintoja+aarteen aarteenetsintää varten :)

Ihan sopivaa summaa olit minusta kaavaillut. Tytöillä tietysti menee aikaa vähintään tuplaten kemujen kesto, koska varmasti ohjelmaa valmistelevatkin etukäteen, mutta se suunnitteluvaihe on varmaan heistä ihan mukava, joten kyllä tuo 20-25 €/naama riittää.

m[QUOTE="Pikku Mii";29986686]Heippa!

Meillä naapurin tyttö ja sen kaveri (molemmat 15v) järjestää ohjelmaa mun tytön 9v synttäreille :) Naapurin äiti ehdotti ja musta tosi kiva idea, kun mulla täälä kaks pienempääkin..Mä järkkään siis tarjoilut ja otan päävastuun, mutta tytöt suunnittelee ohjelmaa, aarteenetsintää ym.tohon lähimetsään.. Kynsienlakkausta jne.. Tytöt ei vain osanneet sanoa paljonko haluais palkkaa tästä. Järjestävät ohjelmaa 2h. Mietin mikä ois sopiva summa, et tytöt saa vähän kesärahaa itselleen, ei liikaa eikä liian vähän :P Paljonko sä antaisit?[/QUOTE]

Yhteistyössä